Eveniment

Cum arată si câţi bani face cel mai mare complex turistic din Transilvania. Se întinde pe o suprafaţă de peste 30 de hectare, este prevăzut cu teren de golf şi cu un spa de 1.400 mp

Autor: Ioana Matei

14.07.2019, 10:45 2695

SunGarden Golf & Spa Resort, complexul turistic dezvoltat de antreprenorul clujean Nicolae Căpuşan, a înregistrat o creştere de 30% a numărului de turişti cazaţi în prima parte a acestui an, gradul de ocupare depăşind indicii acestei perioade, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Astfel, cifra de afaceri a complexului turistic previzionată pentru anul în curs ar putea depăşi 18 milioane de lei.

VEZI AICI GALERIA FOTO

„Anul 2019 a reprezentat pentru noi, până acum, un an al ascensiunii, al provocărilor şi al reuşitelor. Întotdeauna prima jumătate a anului oferă o perspectivă destul de generoasă asupra întregului an, mai ales în ceea ce priveşte cazarea. Numărul mare de turişti pe care i-am găzduit şi evenimentele corporate pe care le-am organizat ne-au permis să obţinem rezultate foarte bune.

Deşi am fost în extrasezon, în perioada 1 ianuarie - 31 mai am înregistrat o cifră de afaceri de peste 6,3 milioane de lei (aproximativ 1,5 milioane de euro). În ceea ce priveşte întregul an 2019, preconizăm că va fi unul de succes. Suntem încurajaţi de rezultatele din prima parte a acestui an, care ne-au determinat să ne dezvoltăm strategii şi planuri pentru finalul anului. Estimăm că vom avea un număr de peste 20.000 de persoane cazate în hotel şi o cifră de afaceri de peste 18 milioane de lei”, declară Nicolae Căpuşan, proprietarul complexului SunGarden Golf & Spa Resort.

În primele şase luni ale acestui an, aproximativ 6.300 de oaspeţi au fost cazaţi în cele 46 de camere ale hotelului, reprezentând o creştere de aproximativ 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Hotelul se bucură de o popularitate în creştere în rândul turiştilor străini. Aproximativ 3.000 de turişti străini au fost cazaţi în hotel, reprezentând aproape 50% din totalul de oaspeţi ai complexului în primele şase luni ale acestui an. Durata medie de şedere a fost de 3 nopţi.

„Pentru noi intervalul iulie – octombrie va fi unul foarte încărcat, ceea ce înseamnă oaspeţi numeroşi. Avem aproape toate weekend-urile din acest interval ocupate, iar pe timpul săptămânii rezervările au depăşit aşteptările noastre. În ceea ce priveşte organizarea de evenimente, fie ele nunţi, petreceri corporate, competiţii de golf sau altele vom avea, de asemenea, o activitate foarte intensă. Totodată, după această perioadă de sezon, aşteptăm sărbătorile de iarnă, care vor aduce un nou val semnificativ de turişti”, declară Ana Maria Busuioc, General Manager al SunGarden Golf & Spa Resort.

SunGarden Golf & Spa Resort este cel mai complex resort din Transilvania, întinzându-se pe o suprafaţă de peste 30 de hectare, oferă 46 de camere, cu o suplimentare de 17 noi unităţi de cazare până la finalul anului, un centru SPA de 1.400 mp, fiind cel mai mare şi cel mai luxos centru de acest tip din România, un teren de golf cu 9 cupe, restaurante şi alte zone dedicate activităţilor sportive şi de relaxare. Investiţiile totale în SunGarden Golf & Spa Resort au ajuns la 15 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO