Eveniment

Consultanţii fiscali avertizează: Verificările fiscale sunt în creştere. Angajatorii trebuie să fie atenţi la obligaţiile cu taxele salariale. „În încercarea de a-şi păstra angajaţii motivaţi şi productivi, este posibil ca angajatorii să nu mai ia în calcul şi tratamentele fiscale ale noilor pachete de beneficii.“

Corina Mîndoiu (stânga), partener asociat, departamentul Impozit pe Venit şi Contribuţii Sociale, EY România: Înainte de pandemie, majoritatea anga­ja­torilor erau preocupaţi să asigure anga­jaţilor cât mai multe şi mai inventive bene­ficii. Acum, acestea au devenit redundante, iar angajatorii se văd nevoiţi să se adapteze la noua realitate.

Inga Ţîgai, director, Tehnologie şi Transformare Fiscală, EY Europa de Sud-Est: Mobilitatea personalului este la o scară fără precedent în aceste luni şi tot mai multe companii primesc din partea angajaţilor solicitări de a lucra de oriunde, chiar şi din altă ţară.

Corina Mîndoiu (stânga), partener asociat, departamentul Impozit pe Venit şi Contribuţii Sociale, EY România: Înainte de pandemie, majoritatea anga­ja­torilor erau preocupaţi să asigure anga­jaţilor cât mai multe şi mai inventive bene­ficii. Acum, acestea au devenit redundante, iar angajatorii se văd nevoiţi să se adapteze la noua realitate. Inga Ţîgai, director, Tehnologie şi Transformare Fiscală, EY Europa de Sud-Est: Mobilitatea personalului este la o scară fără precedent în aceste luni şi tot mai multe companii primesc din partea angajaţilor solicitări de a lucra de oriunde, chiar şi din altă ţară.

Autor: Ramona Cornea

22.11.2020, 17:41 792

Taxele salariale precum impozitul pe venit şi contribuţiile sociale sunt din ce în ce mai des obiectul inspecţiilor fiscale. Companiile trebuie să stabilească proceduri clare, să documenteze şi să justifice tratamentele fiscale ale tuturor relaţiilor contractuale, fie că este vorba despre telemuncă, pachete de beneficii sau diurnă, pentru a nu atrage recalificarea veniturilor şi plata unor penalităţi importante, afirmă reprezentanţii EY România.

„Înainte de pandemie, majoritatea anga­ja­torilor erau preocupaţi să asigure anga­jaţilor cât mai multe şi mai inventive bene­ficii. Acum, acestea au devenit redundante, iar angajatorii se văd nevoiţi să se adapteze la noua realitate. În încercarea de a-şi păstra angajaţii motivaţi şi productivi, este posibil ca angajatorii să nu mai ia în calcul şi trata­mentele fiscale ale noilor pachete de bene­ficii“, explică Corina Mîndoiu, partener asociat, departamentul Impozit pe Venit şi Contribuţii Sociale, EY România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO