Eveniment

Ce consecinţe poate avea o criză de imagine în plină pandemie: Cota de încredere a organizaţiei poate scădea, compania poate pierde clienţii şi angajaţii buni. „O multinaţională poate depăşi o criză mai uşor, în timp ce companiile antreprenoriale se lovesc de riscuri mult mai mari.“

Radu Turcescu, reputation management strate­gist şi political consultant: În trecut, oamenii erau mult mai puţin influenţaţi de o criză sau problemă de reputaţie. Astfel, acţiunile nu le erau neapărat afectate, însă odată cu dezvoltarea internetului, acce­sul la informaţie a crescut, iar comportamentul oamenilor s-a schimbat.

Radu Turcescu, reputation management strate­gist şi political consultant: În trecut, oamenii erau mult mai puţin influenţaţi de o criză sau problemă de reputaţie. Astfel, acţiunile nu le erau neapărat afectate, însă odată cu dezvoltarea internetului, acce­sul la informaţie a crescut, iar comportamentul oamenilor s-a schimbat.

Autor: Ramona Cornea

05.07.2020, 11:12 461

Pandemia de COVID-19 a forţat multe dintre companiile locale să ia decizii dificile în această perioadă, iar aceste decizii luate sub presiunea pandemiei pot duce la crize de imagine care pot afecta puternic organizaţiile, atât din punct de vedere financiar, cât şi din prisma încrederii pe care o inspiră clienţilor şi angajaţilor.   

„La nivel teoretic, conse­cinţele pot fi extrem de diferite şi ele depind atât de criză, cât şi de dimensiunea companiei. Putem vorbi de scăderea cotei de încredere în organizaţie, de pierderea sau imposibilitatea de a atrage angajaţi buni sau chiar de pierderea clienţilor“, a spus pentru ZF Radu Turcescu, reputation management strate­gist şi political consultant.

O criză de imagine în această perioadă afectează în mod diferit companiile, în func­ţie de puterea lor financiară, crede el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO