Eveniment

Ce haine cumpără românii în pandemie. Pantofii cu toc, tăiaţi de pe lista de cumpărături

 Ce haine cumpără românii în pandemie. Pantofii cu...

Autor: Andra Stroe

28.02.2021, 14:53 108

Anul 2020 a fost unul „sărac” în evenimente, concerte, spectacole şi alte petreceri. Din acest motiv, clienţii retailerilor de fashion nu au avut nevoie să cumpere ţinute elegante, precum rochii, costume, cămăşi sau pantofi cu toc. În acelaşi timp însă, s-a conturat mai mult nevoia de a purta haine confortabile în îndelungul timp petrecut acasă, precum tricouri, pantaloni de trening, leggings, pijamale, lenjerie de corp, papuci şi articole de îmbrăcăminte sport. „Preconizăm că tendinţa de a purta şi cumpăra haine confortabile va persista în continuare şi de aceea am dezvoltat oferta pentru aceste categorii de produse şi pentru sezonul următor”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

În timpul pandemiei, multe persoane s-au îndreptat către shopping online din motive de siguranţă, ceea ce a dus la creşterea numărului de clienţi şi vânzărilor de pe platforma retailerului de fashion. „Întrucât pe pieţele din CEE rata pătrunderii comerţului online este mai mică faţă de Europa de Vest, piaţa comerţului online din această regiune va avea în continuare o creştere dinamică în sectorul de fashion“, preconizează executivul. 

În prezent, în portofoliul companiei  există peste 400 branduri, dar în acest an urmează să fie extins. „În viitorul apropiat dorim să ne concentrăm în principal pe dezvoltarea portofoliului de branduri, însă nu excludem posibilitatea să adăugăm şi alte categorii, dacă acestea se vor potrivi cu business-ul şi strategia Answear”, susţine Raluca Radu.

Citiţi mai multe pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO