Eveniment

Cardurile unice, reincarcate si in subteran

21.06.2007, 18:15 46

Cartelele point-less (fara contact) unice pentru circulatia pe Metrorex si Regia Autonoma de Transport Bucuresti vor putea fi reincarcate si la intrarea in statiile de metrou in cateva luni, au declarat oficialii Metrorex si cei ai RATB. Cartelele point-less pot fi initializate si reincarcate acum doar la suprafata, in chioscurile RATB, chiar daca sunt folosite si pentru accesul la metrou. RATB are 112 puncte de initializare la suprafata, unde se emit cardurile individuale, care apoi pot fi reincarcate si in alte cateva zeci de centre de reincarcare ale RATB. "Avem o rezerva de echipamente de reincarcare in retea de circa 50 de bucati pe care le vom instala in gurile de metrou. Proiectul initial a fost sa avem din start si incarcare comuna, nu numai utilizare comuna RATB-Metrou a cartelelor point-less, dar o parte din finantare a cazut si ne-am ajustat prioritatile. Problema noastra acum este sa instruim personalul din chioscurile RATB unde am instalat aparatele de reincarcare. Abia apoi vom trece si la gurile de metrou", a spus Stefan Iordache, director material rulant la RATB. Sistemul comun de acces a inceput sa functioneze acum sase luni. Nu este inca stabilit daca angajatii Metrorex vor utiliza aparatele de reincarcare ale RATB sau RATB-ul isi va trimite propriii angajati in gurile de metrou. Intentia este de a acoperi circa jumatate din cele 90 de accese la metrou. "Sunt doua gestiuni diferite. Va fi complicat sa preluam noi operatiunile de reincarcare", a spus Alexandru Taflaru, directorul de infrastructura al Metrorex. TotI banii de pe cartele merg la RATB, care repartizeaza apoi catre Metrorex sumele aferente. Sistemul comun de acces a costat circa 12 mil. euro, iar tehnologia a fost cumparata de la firma UTI, controlata de Tiberiu Urdareanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO