Eveniment

Business MAGAZIN. Cum a trecut Zeedo Media, o firmă de producţie tehnică pentru evenimente, cu un microfon de studio care costă 15.000 de euro, prin două crize. ”Oricine a mers în online a avut nevoie de echipamente specifice”

Autor: Alexandra Cepăreanu

07.03.2021, 16:34 257

Compania Zeedo Media, cu afaceri de 2,9 miloane de euro anul trecut, s-a născut în 2007, având ca obiect de activitate producţia tehnică pentru evenimente. Situaţiile incerte prin care a trecut compania până în 2021 au adus cu ele şi o parte bună: diversificarea afacerii.

 

La început, adică în 2007, domeniul de activitate al companiei Zeedo Media, care a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 2,9 milioane de euro în 2020, era de realizare de concepte şi producţie tehnică pentru evenimente, menţinându-şi această activitate până în 2009, când firma românească a fost pusă în faţa primei crize peste care a reuşit să treacă. „În 2007 nu aveam nicio legătură cu comerţul sau integrarea de echipamente. Când a venit criza din 2009, bugetele firmelor pentru ceea ce făceam noi au scăzut şi automat am început să ne orientăm, să căutăm să ne diversificăm activităţile. Astfel, am văzut o nevoie de integrare de echipamente în locuri fixe, precum teatrele, restaurantele, hotelurile sau locaţiile de evenimente”, a povestit într-un inteviu pentru Business Magazin Gabriel Tudor, General Manager al companiei Zeedo.

 Din 2009 până în 2011 activitatea ambelor departamente a mers în paralel, cei patru angajaţi din cadrul companiei fiind activi atât în producţia de evenimente, cât şi în partea de integrare de sisteme. Iar prin aceste activităţi aceştia au început să cunoască producători internaţionali de echipamente.

 „Astfel, prin participarea la diferit târguri şi expoziţii ne-am dat seama că am putea să deschidem şi un departament de retail. Iar în 2010 s-au pus bazele ZeedoShop.ro, chiar dacă atunci acesta nu reprezenta  o prioritate”, spune Gabriel Tudor.

 Însă, la vreo doi ani mai târziu, în 2011-2012, numărul de angajaţi din cadrul companiei a început să crească, iar odată cu integrarea în echipă a lui Tudor Graur, care a pus şi bazele departamentului de marketing – offline şi online, departamentul de retail a absorbit mai mult din atenţia reprezentanţilor care au început să investească în acest segment.

 „În 2011- 2012, ne-am mutat într-o casă cu două etaje unde aveam birourile şi aveam şi un mic showroom. Am regândit întreg businessul şi am identificat oportunităţile legate de comerţul online”, a spus Tudor Graur, Digital Marketing Manager al Zeedo.

Business MAGAZIN. Cum a trecut Zeedo Media, o firmă de producţie tehnică pentru evenimente, cu un microfon de studio care costă 15.000 de euro, prin două crize. ”Oricine a mers în online a avut nevoie de echipamente specifice”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO