Eveniment

Business MAGAZIN. Cum încearcă SkyShowtime să câştige teren pe piaţa românească de streaming

Autor: Eduard Ivanovici

17.04.2023, 08:00 339

SkyShowtime a debutat luna trecută în România cu eticheta de cel mai ieftin serviciu de streaming local, într-un an în care majoritatea jucătorilor au anunţat că îşi vor reduce investiţiile în conţinut. Cum vrea platforma să îşi consolideze poziţia într-o piaţă deja matură?

Creat prin fuziunea dintre reţeaua americană de televiziune Showtime, deţinută de Paramount Media Networks, şi grupul britanic Sky, o divizie a Comcast (cel mai mare conglomerat telecom din SUA), SkyShowtime a devenit luna trecută a cincea platformă majoră de streaming din România, după Netflix, HBO Max, DisneyĂ şi Amazon Prime Video.

Serviciul promite să umple un gol relativ mic din piaţă cu serialele şi filmele de calibru care nu erau transmise de ceilalţi jucători, având în portofoliu producţii marca Paramount Pictures/Paramount+, Universal, Sky, Showtime, DreamWorks, Peacock, cât şi Nickelodeon, prin care intenţionează să abordeze publicul tânăr, acoperit preponderent de Disney+ şi animaţiile sale originale, urmate de seriile Star Wars, Marvel şi Pixar. Serviciul a fost creat special pentru Europa, spune Monty Serhan, CEO al SkyShowtime. Anunţată iniţial în august 2021, platforma s-a poziţionat drept o soluţie prin care Comcast şi Paramount Global vor intra pe pieţele europene de streaming care nu au fost deservite până la acel moment de NowTV, Peacock şi Paramount+.

Citiţi articolul integral pe Business MAGAZIN. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO