Eveniment

Business MAGAZIN. Cum arată ţinuta pentru Zoom: O bluză care arată ca o cămaşă de serviciu în partea superioară, ca un hanorac în partea de jos şi pantaloni de casă

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu

21.03.2021, 00:03 2456

Nevoia de haine comode, dar totuşi potrivite pentru şedinţe sau întâlniri de afaceri online în contextul actual a determinat două companii japoneze să lanseze produse care dau bine pe ecran, dar sunt şi confortabile pentru cei care le poartă, scrie The Guardian. Au apărut astfel un hibrid între ţinuta business şi ţinuta de casă, lansat de Whatever Inc şi denumit WFH Jammies, compus dintr-o bluză care arată ca o cămaşă de serviciu în partea superioară şi ca un hanorac în partea de jos şi pantaloni de casă şi costumul de pijama lansat de retailerul de articole vestimentare bărbăteşti Aoki, confecţionat din material de pijama, dar cu aspect de costum, de la croială la nasturii de pe mâneci. Costumul de pijama este disponibil atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO