Eveniment

Business MAGAZIN: Cristian Sălceanu, country manager, anunţă planurile pe care le are Bolt pentru România: Vom continua să ne extindem puternic în ţară, în cele mai mari 20 de oraşe. Care sunt cele mai populare destinaţii, fie cu taxiul, fie cu bicicleta. Cea mai lungă cursă angajată a fost de 100 km, iar cea mai lungă cu trotineta de 6,5 ore

Autor: Andra Stroe

20.03.2021, 19:05 560

Dacă în urmă cu un an serviciile de ride-hailing erau nelipsite din programul de zi cu zi al românilor, pandemia a anulat multe dintre ieşirile – de orice natură – pentru care apelam la ele. Bolt România, unul dintre principalii jucători de profil din piaţa locală, a adoptat însă rapid o nouă strategie şi s-a extins pe segmentele food şi trotinetele electrice. Cum a arătat anul 2020 pentru companie?

A fost un an extrem de dinamic şi, de ce să nu spunem, dificil pentru Bolt. Chiar şi în aceste condiţii, la finalul anului putem spune că activitatea companiei în Romania a crescut cu peste 100% ca număr de curse/livrări şi încasări – dacă adunăm şi celelalte divizii de business – food si trotinete electrice. Asta s-a întâmplat pe de-o parte prin mărirea substanţială a volumului de curse în oraşele existente la începutul anului (Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara) şi pe de altă parte prin lansarea în noi oraşe (Iaşi, Constanţa şi Braşov)”, spune Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România.

Una dintre direcţiile de activitate ale anului trecut, spune executivul, a fost creşterea numărului de funcţii şi opţiuni adaptate situaţiei deosebite cauzate de contextul pandemiei. „Am vrut să fructificăm orice oportunitate de a crea noi surse de venit pentru partenerii noştri. Astfel, răspunzând cererii crescute de servicii de livrare rapide şi flexibile, am lansat categoria Delivery (Trimite un pachet!) în aplicaţie şi serviciul Bolt Business Delivery. La fel, având în vedere cerinţele de distanţare socială şi de igienă în spaţiul public, am lansat Bolt Protect, o soluţie practică şi simplă de separare a şoferilor de pasageri, prin intermediul unui paravan de protecţie. Am dotat şoferii cu măşti de protecţie şi le-am transmis, prin toate canalele pe care le aveam la dispoziţie, informări şi recomandări ca să-şi poată derula în continuare cursele în siguranţă.”

Citiţia rticolul integral pe Business MAGAZIN. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO