Eveniment

Aproximativ 39% din reclamaţiile Omniasig din S1 au fost întemeiate

Aproximativ 39% din reclamaţiile Omniasig din S1 au fost...

Autor: Anelis Baciu

22.07.2013, 10:21 457
Omniasig, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală a asigurărilor, a consemnat un număr de 852 de reclamaţii din partea clienţilor nemulţumiţi de gestionarea dosarelor de daună în prima jumătate a anului, iar aproximativ 39% dintre acestea au fost considerate întemeiate de Autoritatea de Supraveghere a Asigurărilor (ASF). Astfel, numărul plângerilor fundamentate primite de austriecii de la Vienna Insurance Group (VIG) care controlează compania a scăzut cu circa 76%, până la 329 în primele şase luni din 2013, comparativ cu acelaşi interval al anului trecut, iar ponderea acestora în totalul poliţelor a ajuns la 0,05%.
 
Patru companii de asigurare, Astra, Euroins, Omniasig şi Asirom, au cumulat anul trecut mai bine de 83% din numărul total de 7.405 plângeri, potrivit ASF, dintre care circa 18% au revenit austriecilor de la Omniasig.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.07.2013

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO