Eveniment

Adrian Dinu, Creasoft: Anul trecut vedeam o creştere de 2,6% a numărului de angajaţi din companiile din portofoliul nostru, iar anul acesta vedem o creştere de doar 0,4%

ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”.

Adrian Dinu, fondator, Creasoft: Acum avem cam 42.000 de angajaţi şi cam 500 de firme în portofoliu, media lor este undeva în jur de 80 de angajaţi. A crescut puţin media, înainte erau cam 70 de angajaţi pe firmă.

Adrian Dinu, fondator, Creasoft: Acum avem cam 42.000 de angajaţi şi cam 500 de firme în portofoliu, media lor este undeva în jur de 80 de angajaţi. A crescut puţin media, înainte erau cam 70 de angajaţi pe firmă.

Autor: Ramona Cornea

12.04.2024, 17:30 87

„Chiar dacă piaţa a încetinit, au încetinit angajările, există şi restructurări, există şi o aşezare a salariilor care începe să se bazeze din ce în ce mai mult şi pe zona de pontaj.“

Anul trecut creşterea numărului de angajaţi din portofoliul companiei Creasoft era de 2,6%, iar anul acesta se vede o creştere de doar 0,4%, susţine fondatorul companiei, Adrian Dinu.

„Avem o statistică care ne arată angajaţii noi la companii anul trecut versul anul acesta. Astfel, anul trecut a fost 2,6% creştere pe zona de companii (75% sunt fabrici, depozite si servicii), anul acesta pe primele trei luni avem 0,4% creştere. Dacă am extrapola, ar fi un 1,6% creştere, vorbesc aici de zona unde se caută oameni – zona blue collar. În zona de digitalizare toată lumea, producătorii de soluţii fac soluţii utile, companiile încearcă să le cumpere, iar scopul e ca deficitul de forţă de muncă de 500.000 de angajaţi să fie înlocuit cu aplicaţii inteligente”, a spus el în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2024: Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor.

Creasoft este un producător şi dezvoltator de sisteme electronice şi software de control şi monitorizare personalizat. În ultimii ani, Creasoft a adăugat aplicaţiei de pontaj funcţionalităţi specifice de digitalizare HR, utile mai ales angajaţilor: concediu în regim self service, semnături electronice pe documente de muncă, obţinerea de adeverinţe, acces la propriile documente de muncă, acces la fluturaşii de salariu. Soluţiile de pontaj sunt din ce în ce mai cerute în această perioadă, susţine Adrian Dinu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO