Travel

Hotelurile de lux promovează cultura locală. Clienţii pot merge la piaţă cu bucătarul şef al restaurantului din hotel sau pot învăţa meşteşuguri tradiţionale

22 nov 2013 522 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Deşi au design şi servicii diferite, hotelurile din lumea întreaga devin asemănătoare de la un punct încolo,  iar un jet setter care se mută des dintr-un hotel în altul ar putea uita chiar, în ce oraş se trezeşte dimineaţa, scrie telegraph.co.uk. Aşadar, hotelurile s-au hotărât să ofere clienţilor o serie de servicii ce ţin de cultura oraşelelor în care se află. Lanţul Peninsula Hotels oferă de exemplu, pentru clienţii  hotelului din Tokio, o vizită la un producător de sake, în timp ce în Hong Kong invitaţii pot merge în vizită la artizani locali pentru a învăţa meşteşuguri pe cale de dispariţie, iar în Los Angeles pot vizita platourile de filmare de la Warner Bros. Studio.

Aman Resorts au introdus a rândul lor câteva iniţiative de acest gen. Invitaţii hotelului Amangalla din Galle, ce doresc să afle mai multe despre bucătăria tradiţională din Sri Lanka,  îl pot însoţi pe bucătarul şef de la restaurantul hotelului, în piaţă la cumpărături, înainte de a călători în satul Yatagala unde un localnic îi învaţă să gătească curry tradiţional, în oale de lut.

Mai multe aici