Style

Vânzări în creştere la duty-free în Dubai

26 iul 2010 68 afişări
Din aceeaşi categorie
Vânzări în creştere la duty-free în Dubai

Cel mai căutat şi mai profitabil magazin duty-free din lume rămâne cel din aeroportul din Dubai, urmat îndeaproape de magazinele din Heathrow, aeroportul din Londra şi de cele din Seoul Incheon, scrie AFPrelaxnews. Conform raportului făcut public de curând de către Dubai Duty Free & Generation Research, consumatorii au cheltuit 1,4 miliarde de dolari în duty-free-ul din Dubai în ultimul an, adică peste 5% din suma totală cheltuită de consumatori în aeroporturile din toată lumea. Mai mult, vânzările din Dubai au crescut în timp ce vânzările din Heathrow şi Seoul Incheon au înregistrat scăderi de câteva procente atât în 2008 cât şi în 2009. În total, în Orientul Mijlociu vânzările din duty-free au crescut în ultimul an cu 3%, ceea ce a ridicat suma totală la 2,5 miliarde de dolari, în condiţiile în care, la nivel global s-au înregistrat scăderi de 6,8% în aceeaşi perioadă.

Cele mai recente date nu indică nici în 2010 o scădere în acest sector în Dubai. De la începutul anului şi până acum s-au înregistrat vânzări de 607 milioane de dolari, cu 16 procente mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Alte aeroporturi catalogate drept duty-free hot spots sunt Changi din Singapore şi Frankfurt-Main International din Germania.