Style

Unde afli mâine cum a renăscut brandul Pegas şi de unde a venit inspiraţia pentru noul logo Bitdefender?

05 sep 2012 1065 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie
Unde afli mâine cum a renăscut brandul Pegas şi de unde a venit inspiraţia pentru noul logo Bitdefender?

Mâine la ora 19:00, în mansarda Fundaţiei Friends For Friends pe strada Brezoianu, nr.4 va avea loc expoziţia Ciorne 2.0 care va face radiografia unor proiecte mari din România şi va răspunde la întrebarea "Cum devin ideile realitate?"Accentul este pus pe cum s-au născut, cum au evoluat ele până la produsul finit, care sunt paşii pe care i-au urmat şi care au fost obstacolele în drumul lor. Este o expoziţie de schiţe, notiţe si mâzgăleli, care adună peste 20 de idei, aşa cum au evoluat ele de la stadiul de gând şi până la forma lor ultimă. Vizitatorii expoziţiei CIORNE 2.0 vor vedea cum a renăscut Pegas, cum gândeşte creativ comunitatea Grolsch, cum iau naştere bijuteriile Zurzur, de unde a venit inspiraţia pentru noul logo Bitdefender sau cum arată campania Love Plus pe caietul unui copywriter.

"Văd ciornele şi cercetarea lor ca pe un exerciţiu foarte valoros pentru a înţelege fazele prin care trece o idee până ajunge să se nască, să prindă un contur şi să devină accesibilă şi pentru alţi oameni decât autorul. Mă bucur să avem în CIORNE 2.0 exponate care vin din diverse zone ale inovaţiei, de la obiecte la cărţi, proiecte sociale, filme sau business, care ne pot învăţa cum se frământă autorul până ajunge să decidă ce rămane şi ce nu, ce e valoros şi ce ţine de generarea de idei, de susţinere, dar care nu devin parte integrantă a produsului finit", spune Sorin Trâncă, Preşedintele Fundatiei Friends For Friends.

Expoziţia este deschisă în mansarda FFFF în perioada 6-14 septembrie după care va fi intinerată în mai multe locaţii, timp de trei luni.

Mai multe detalii pe ffff.ro .