Gala După Afaceri Premium i-a premiat miercuri-seară pe oamenii de afaceri din spatele brandurilor de lux din România în cadrul unui eveniment exclusivist organizat la restaurantul Loft. În cadrul galei au putut fi admirate unele dintre cele mai exclusiviste produse de pe piaţa luxului, printre care ceasuri şi bijuterii în ediţie limitată, un sacou Zegna de 17.000 de euro, o sticlă de cognac Remy Martin de 50.000 de euro, dar şi o pictură de Tonitza, unul dintre cele mai scumpe tablouri vândute în cadrul licitaţiilor Artmark. Pe scenă au urcat pe rând reprezentanţii brandurilor de lux din Bucureşti precum MicriGold, Cellini, Alsa Boutiques, Le Manoir, Burberry, Valentino, Beautik, dar şi Nautic Life, Samsung, BMW, Porsche şi Ferrari, care au primit diplome de onoare pentru pionierat în piaţa luxului. Fiecare dintre cei premiaţi au fost intervievaţi în ediţia aniversară a După Afaceri Premium, lansată pe piaţă astăzi împreună cu Ziarul Financiar.