Style

L’Oréal deschide în toamnă primul magazin YSL din România în mallul Băneasa Shopping City din Bucureşti

10 mai 2019 1012 afişări de Cristina Roşca
Din aceeaşi categorie

Grupul francez L’Oréal, care are în portofoliu branduri precum Kiehl’s, Maybelline sau Atelier Cologne, va deschide pe piaţa din România primul magazin YSL unde va vinde produse de parfumerie, machiaj şi îngrijire a pielii. Acesta va fi amplasat în mallul bucureştean Băneasa Shopping City unde grupul L’Oreal a deschis recent un alt magazin sub brandul de parfumerie de nişă Atelier Cologne. Gigantul francez are în România magazine proprii şi sub brandurile Kiehl’s şi NYX Professional Make-up.

“Deschidem primul magazin Yves Saint-Laurent din România”, a spus Vanya Panayotova, CEO L’Oréal în România. Decizia de a merge cu acesta în Băneasa Shopping City este justificată de faptul că acest centru comercial a atras de-a lungul anilor mai multe branduri premium, unele dintre ele fiind exclusiv prezente aici. Printre acestea, pe segmentul de parfumerie şi cosmetice se numără Chanel, Dior şi Atelier Cologne.

“Mallul este o locaţie bună deoarece îţi oferă mulţi cumpărători. Oamenii merg cu tendinţa de a cumpăra. Când te plimbi pe stradă poţi cumpăra din magazine sau nu, dar când eşti în mall eşti mereu deschis spre a cumpăra, eşti deschis spre a fi influenţat de fashion, de branduri”, mai spune Vanya Panayotova.

L’Oréal este organizată pe patru divizii operaţionale, în funcţie de canalele de distribuţie: divizia de mass market distribuită în magazine partenere precum lanţuri de supermarketuri sau drogherii (cu brandurile L’Oréal Paris, Garnier şi Maybelline), divizia dermatocosmetice vândute în farmacii (Vichy şi La Roche-Posay), divizia de produse profesionale pentru saloane (L’Oréal Professionnel, Matrix şi Kerastase) şi divizia de lux, vândută în magazine de profil (Lancôme, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel şi Cacharel).

Brandul YSL era deja prezent pe piaţa locală în magazinele multibrand precum Sephora sau Douglas, L’Oréal având pe lângă retail propriu şi import şi distribuţie.