Style

Good Life

27 sep 2013 355 afişări de Cristina Roşca, Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Indexul locurilor şi produselor exclusiviste iubite de bon-viveuri şi connaiseuri, de la magazine de lux până la spa-uri şi accesorii.

1. Un spa internaţional

Complexul de agrement Stejarii Country Club, dezvoltat de omul de afaceri Ion Ţiriac, pe strada Jandar­meriei,  care se va lansa oficial în lunile ce urmează,  conţine printre altele şi un spa destinat să ajungă pe harta internaţională a spa-urilor şi să atragă clienţi nu doar din Ro­mânia, ci şi din toată lumea.

„În Europa de Est şi în Africa încă se poate discuta de „affordable luxuryî. Aici poţi să începi un business de lux fără costuri imense pe care să le impui apoi clienţilor“, spune Helen Coulon, ce are experienţă în domeniul de peste 25 de ani şi  coordonează proiectul Spa de la Stejari Country Club.

„Acesta va fi primul spa din Ro­mânia certificat de Asociaţia Euro­peană a spa-urilor“, mai spune specialista.

Spa-ul va avea un design  în stil fusion, inspirat din cultura japoneză şi chineză, dar şi o galerie de artă. „Fiecare spaţiu va avea altă atmosferă, vom avea şi un champagne bar şi un spaţiu pentru VIP cu şemineu şi jacuzzi. Oamenii vor să vadă elementul «wow», să iasă din cotidian şi să intre într-un fel de cocon.“

 Cum 35 % dintre clienţii spa-urilor din toată lumea sunt bărbaţii, conform spuselor lui Helen Coulon, spa-ul va avea  şi pentru ei spaţii speciale pentru grooming şi vestiare cu design special.

Helen Coulon spune că preţurile vor fi mai mici cu 30 % decât în Franţa sau Marea Britanie, însă puţin mai mari decât sunt în momentul acesta pe piaţă. Un pachet de o zi care include două tratamente spa şi acces la saună va fi probabil în jur de 100 de euro.

2. Despre modă şi alţi sfinţi

Rochiile cu broderii încărcate, cu inserţii aurii opulente şi cu motive religioase de inspiraţie bizantină ale casei italiene de modă Dolce&Gabbana vor sosi la Bucureşti în această toamnă, în magazinul ce se va deschide în cadrul galeriei comerciale The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott.

În ultimii ani colecţiile designerilor Domenico Dolce şi Stefano Gabbana au păstrat în linii mari aceleaşi direcţii - croielile simple şi dantela au fost laitmotivul creaţiilor celor doi italieni - însă cei doi s-au jucat cu lungimile şi cu imprimeurile care au variat de la dungi şi flori la imagini istorice şi chiar la picturi religioase.

Creaţiile Dolce&Gabbana din colecţia de toamnă-iarnă, care au avut ca inspiraţie mozaicurile catedralei din Monreale, Sicilia, vor fi expuse spre vânzare la Bucureşti, în spaţiul unde anterior funcţiona restaurantul libanez Elmir, vizavi de monobrandul Roberto Cavalli.

La Bucureşti brandul va fi adus de antreprenorul Robert Coman, care mai deţine şi monobrandurile Va­lentino şi Roberto Cavalli, în aceeaşi galerie comercială, la parterul JW Marriott. Magazinul Dolce&Gab­bana va măsura 310 metri pătraţi, urmând a fi astfel cel mai mare din galeria The Grand Avenue.

3. În acorduri dantelate

Cea mai recentă colecţie a brandului de lenjerie intimă La Perla, ce poartă numele The Duende,  emană pasiune latină, creaţiile din dantelă neagră, tulle şi mătase găsindu-şi inspiraţia în însorita Andaluzie, unde spectacolele de flamenco, vinul şi căldura fac sângele să clocotească.

Toate piesele colecţiei sunt îmbrăcate în broderii asortate cu ciucuri şi buline ce amintesc de tradiţiile Spaniei, de la portul dansatoarelor de flamenco la cel al toreadorilor.

Materialul rămâne în cea mai nouă colecţie La Perla elementul central al fanteziilor, de la fante din macrame plasate provocator pe decolteuri, la tuluri brodate, asemănătoare filigranurilor maure şi mătase împodobită cu inserţii de dantelă şi broderii.

Piesele sunt pictate cel mai des în negru, urmat de roşu rubiniu, albastru safir sau violet ametist, printre alte culori seducătoare.

4. Cravate Dolcepunta

Royal Men Boutique a adus şi în Bucureşti unele dintre cele mai râvnite accesorii de către bărbaţi, cravatele Dolcepunta.

Dolcepunta este o companie mică, dar cu tradiţie, ce se află în Pescara, un colţ din centrul Italiei unde artizanatul este la el acasă. Brandul italian este prezent în buticuri din toată lumea şi realizează de la cravate din mătase 100%, cu imprimeuri clasice, la modele tricotate pentru stilul nonconformist. O cravată costă în Bucureşti 1.100 de lei.