Style

E aproape weekend, aşa că am vrut să vedem cum arată sfârşitul de săptămână perfect pentru Ady Hirsch, CEO al Alka Group: "Pandemia a schimbat ritualul"

Executivul Ady Hirsch conduce operaţiunile Alka Group, producătorul napolitanelor Alfers, al covrigeilor Toortitzi şi al brandului de cafea Stretto. Grupul care deţine în România două fabrici este prezent atât pe plan local, cât şi la export pe mai mult de 40 de pieţe de pe cinci continente. Mai exact, produsele Alka „made in“ Bucureşti şi Ploieşti fac înconjurul lumii. Atunci când nu lucrează, executivul îşi foloseşte timpul liber pentru a-şi încărca bateriile, astfel că face sport, citeşte, se uită la filme sau călătoreşte.     

Weekendul începe vineri spre seară. Obiectivul meu principal la final de săptămână este să îmi încarc bateriile, în special pe cele mentale, emoţionale. Iar acest lucru îl fac cu oamenii pe care îi iubesc sau cu care îmi place să petrec timpul.

Munca pe care o fac zi de zi presupune foarte multă concentrare şi stres, având în vedere complexitatea businessului şi responsabilitatea aferentă. Astfel, fac foarte multe lucruri care pur şi simplu îmi fac bine şi mă deconectează cât mai mult posibil.

Am o rutină care include familia, prietenii, sportul, ieşitul în oraş, vizionarea de filme sau urmăritul programelor de la TV, cititul şi altele. Fac mult sport şi de obicei combin joggingul cu înotul, mersul la sală, schiul sau ping-pon-ul.

Pandemia a schimbat ritualul de weekend prin faptul că am stat mai mult acasă cu familia. Încercăm să evităm cât mai mult locurile aglomerate. Am concluzionat în această perioadă, din nou, că nu contează ce faci sau unde eşti, ci important este cu cine. De aceea încerc să stau cu oameni pe care îi iubesc sau cu care îmi place să fiu şi mă îndepărtez cât mai mult de persoanele cu energie negativă.

De-a lungul vieţii am avut ocazia să călătoresc foarte mult şi să văd foarte multe locuri. E greu de ales o destinaţie preferată, dar, aş menţiona Islanda, o ţară specială care combină peisaje de foc şi gheaţă. Sus pe listă îşi face loc şi Toscana, care combină într-o singură zonă foarte multe elemente minunate: peisaj, arhitectură, cultură, vinuri şi mâncare.

Eu m-am născut în 1968 în Arad. La vârsta de cinci ani am emigrat în Israel şi m-am reîntors în România în anul 2005 pentru o oportunitate care a apărut în cariera mea.

Am un masterat în business şi expertiză contabilă. Am avut câteva poziţii de top management, precum vicepreşedinte financiar în organizaţii multi­naţionale şi private, iar din anul 2009 conduc grupul Alka, care pe lângă businessul de cafea Stretto, are în portfoliu şi snacksuri sărate sau dulci precum Toortitzi, Soocitzi, Meteoritzi, seminţe, covrigei, napolitanele Alfers, Prăjitura casei şi biscuiţi.

O zi normală de lucru începe mereu cu o cafea Stretto şi un sport dintre cele menţionate mai sus. Pe partea profesională dedic majoritatea zilelor pentru dis­cuţii sau şedinţe, fie în anumite forumuri, fie one-to-one. Final­mente, cu oamenii din echipă dezvoltăm business-ul.

Experienţa mea este o combinaţie între experienţele şi bunele practici ale oamenilor, cu o legătură şi o cultură organizaţională constructivă. Aceste elemente pot aduce un succes fantastic. Sunt foarte mândru de realizările colegilor mei, atât în Alka, cât şi în alte locuri în care am lucrat de-a lungul carierei mele.

Când se termină programul de lucru şi vreau să mă relaxez, pot alege să mă uit la un film, să citesc sau să ies în oraş. Îmi plac cafenelele sau locurile cu o mâncare mai uşoară. Preferată rămâne bucătăria mediteraneană.

Dacă rămân acasă, pot să optez pentru o carte sau un film bun.

În ceea ce priveşte filmele, nu am un stil anume. Pot aprecia o gamă largă, de la comedii uşoare sau filme cu James Bond până la ceva foarte serios. Dar cel mai mult apreciez peliculele sau serialele cu umor inteligent, cu o poveste bună şi bine jucată. În cele mai multe cazuri am găsit toate acestea în producţii din Franţa sau Anglia. Acelaşi lucru se întâmplă şi în cazul cărţilor. Am citit foarte multe - nuvele, biografii, cărţi de business.  M-a impresionat recent o carte de business «No rules rules», care vorbeşte despre elementele succesului lui Netflix.

Astfel, weekendul poate fi foarte diferit de la o săptămână la alta, însă indiferent de activităţi, relaxarea trebuie să fie cuvântul cheie şi rezultatul final.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.