Style

Din vorbă în vorbă cu... Adina Buzatu, proprietar al magazinelor TRENDS

07 feb 2013 831 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie
Adina Buzatu

Magazinele TRENDS, concept lansat de stilistul Adina Buzatu în 2006, au selecţie de 50 de branduri de nişă dedicate bărbaţilor, cele mai multe cu experienţă în manufactura de lux.

  Anul trecut TRENDS a avut o cifră de afaceri de aproximativ 1.3 milioane euro, în creştere cu 10%, comparativ cu 2011. „Am realizat această cifră de afaceri din vânzarea ţinutelor business-office, de ceremonie şi casual”, spune Adina Buzatu. În ceea ce priveşte anul acesta, „2013 este dificil pentru industria de modă, atât din cauza contextului economic, cât şi a creşterii costurilor de producţie ca urmare a scumpirii preţului materiilor prime. În acest context, estimez pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri TRENDS de circa 10 %”.

În magazinele TRENDS, un client fidel cheltuie în medie între 3,000 – 4,000 lei într-o sesiune de cumpărături. Majoritatea clienţilor vin în magazinul de pe Calea Victoriei, de unde achiziţionează ţinute întregi, în timp ce, din magazinul aflat în Băneasa Shopping City clienţii cumpără în general, anumite piese.

  Cele mai bine vândute produse în cele două magazine TRENDS sunt bretelele Albert Thurston şi papioanele Calabresse. „Din aceste categorii de accesorii vindem, în fiecare sezon, mii de bucăţi. Pentru Albert Thurston, producător de bretele din 1820, avem cele mai mari vânzări din lume. De asemenea, cei de la Calabresse produc modele special pentru Trends by Adina Buzatu, lucru care se întâmplă foarte rar”, spune Adina Buzatu. În topul celor mai vândute produse TRENDS  se mai află pantofii Magnanni, cămăşile Bagutta şi Eton, papioanele Ascot, butonii Jan Leslie şi Babette Wasserman şi smokingurile Messagerie.

„Principalul sfat pe care îl dau clienţilor este să cumpere mai puţin şi să se orienteze spre piese de bază, de bună calitate, care rezistă în timp, versatile, care să poată fi folosite în diverse momente şi combinaţii. O garderobă de calitate se realizează în timp, prin achiziţii constante”, încheie stilistul.

La începutul anului TRENDS a încheiat un parteneriat cu Fundaţia Nelson Mandela , distribuind în exclusivitate brăţările 46664 Bangles, cu ajutorul cărora sunt susţinute iniţiativa şi cauzele fundaţiei. De asemenea, la începutul primăverii TRENDS va adăuga la portofoliu său trei branduri noi internaţionale. 

Citeşte şi: