Srdjan Kovacevic a adus în România branduri ca Max Mara, Ermenegildo Zegna, Emporio Armani, Coccinelle, Marella şi Pal Zileri, sub umbrela companiei Alsa Boutique, prezentă pe piaţă din 1994.
Care au fost cele mai mari provocări în lansarea businessului?
Din punctul meu de vedere unica provocare în lansarea business-ului, care există din '94 şi e valabilă şi astăzi în 2012, este găsirea unei locaţii ideale pentru un brand de lux în Bucureşti.
Care a fost cel mai bun an şi de ce?
O creştere semnificativă a businessului am avut-o odată cu intrarea României în UE.
Ce aţi face diferit acum dacă aţi lansa un brand de lux?
Aş depune efort în lansarea unui shopping mall poziţionat bine în care să strâng toate brandurile de lux cu o chirie adecvată, proporţională şi flexibilă care ar putea asigura o poziţie şi creştere pentru fiecare brand în parte conform potenţialului său.
Ce înseamnă lux pentru dumneavoastră?
Toate lucrurile neobişnuite, rare, scumpe sau inaccesibile la care o persoană poate avea acces reprezintă un lux. Socialismul ca sistem nu încurajează luxul spunând că nu este necesar omului. În schimb, capitalismul a promovat luxul ca un semn pentru persoane unice şi ca un premiu pentru cei speciali.
Capricii După Afaceri
-
Accesoriile mele preferate din garderobă sunt… ochelarii de vedere, îmi cumpăr o pereche de fiecare dată când sunt binedispus şi vreau să mă recompensez.
-
Îmi plac mult şi pălăria şi umbrela, consider că sunt accesorii frumoase şi importante pentru un bărbat.
-
Cea mai recentă achiziţie exclusivistă… o geacă de "vicugna" de la Zegna. Este un material extrem de rar şi preţios şi făcut din lână lamelor din Peru care trăiesc la înălţimi de peste 3000 de metri.
-
Ceasul meu preferat este… un ceas marca Vostok pe care l-am primit cadou.
-
Colecţionez… cărţi de fotografii de artă.