Solomon Mordechai este acţionar în cadrul companiei Global Eye Investment care a adus în Bucureşti, printre altele, şi brandul de lux Burberry.
Care au fost cele mai mari provocări în lansarea brandului Burberry pe piaţa din România?
Cea mai mare provocare a fost să găsim o locaţie potrivită, apoi să aducem produsele potrivite şi să găsim personal calificat.
Ce aţi face diferit acum dacă aţi lansa un brand de lux?
Mi-aş face doar mai mult timp să mă ocup de business.
Ce înseamnă lux pentru dumneavoastră?
Ar putea fi orice de la o zi la Spa, un trench Burberry, o vacanţă incredibilă, până la o maşină sau o casă frumoasă. Cred că luxul este croit pe fiecare persoană în parte.
Ce locuri sau lucruri din România asociaţi cu ideea de lux?
Îmi plac câteva dintre parcurile din România şi arhitectura care aminteşte de luxul de modă veche, din diferite părţi ale capitalei. Îmi vin acum în minte strada Kiseleff, parcul Herăstrău, Parcul Ateneului şi strada Polonă, dar şi parcul Nicolae Romanescu din Craiova e incredibil de frumos.
Ce personalitate reprezentativă pentru lumea luxului apreciaţi şi de ce?
O admir foarte tare pe CEO-ul brandului Burberry, Angela Ahrendts, pentru reuşitele ei în business, dar şi modul în care-şi conduce compania şi viaţa.
Capricii După Afaceri
-
Accesoriul preferat din garderobă… eşarfele din mătase, cu personalitate.
-
Cea mai recentă achiziţie exclusivistă… este un bilet pentru o călătorie în spaţiu.
-
Ceasul meu preferat este… de la Richard Mille.
-
Sunt pasionat de… sporturi, nutriţie, tehnologie şi ştiri de business.
-
Colecţionez… experienţe.