Style

Capricii După Afaceri: Mihai Marcu

13 oct 2012 549 afişări
Din aceeaşi categorie
Capricii După Afaceri: Mihai Marcu

După succesul companiei MedLife, Mihai Marcu a lansat pe piaţă brandul Nautic Life, care importă printre altele veliere Beneteau, iar anul acesta a investit în renovarea Marinei Limanu, redenumită LifeHarbour.

Care au fost cele mai mari provocări în lansarea businessului cu ambarcaţiuni?

Provocarea cea mai mare a fost preluarea Marinei Limanu, deja cunoscută pe plan local, şi trecerea la LifeHarbour, un brand nou, proaspăt. Tot o provocare a fost şi decizia lansării unui hotel în marină, dedicat pentru TeamBuilding, pentru managerii de top, în condiţiile în care această piaţă a scăzut semnificativ în ultimii ani.

Care a fost cel mai bun an şi de ce?

Pentru Life Harbour acesta este primul an, însă pot spune că numărul de ambarcaţiuni care plătesc cheiaj în marină a crescut de la 5 la 35 în doar 8 luni.

Ce aţi face diferit acum dacă aţi lansa un brand de lux?

Cred că aş aborda diferit businessul prin promovarea comună a activităţilor legate de iahting, împreună cu alte marine şi cu asociaţiile de iahting. Cred că trebuie să existe destinaţii de la o marină la alta în România, evenimente precum regate sau petreceri dedicate, organizate pe rând de asociaţiile de iahting, fie el sailing sau motor-boating.

Ce înseamnă lux pentru dumneavoastră?

Pentru mine luxul este în primul rând calitatea superioară. Poţi face lux într-un colţ de deltă sau pe litoralul românesc prin servicii şi prestanţă.

Ce locuri sau lucruri din România asociaţi cu ideea de lux?

Este un lux să mergi cu o barcă frumoasă şi comodă prin Cazanele Dunării, să bei un pahar de vin bun de la Orşova la Moldova Nouă, sau să stai într-o vilă construită cu bun-gust în Delta Dunării, în timp ce priveşti pelicanii. Luxul este şi să te cazezi la un hotel foarte bun cu Spa în Poiana Braşov, să schiezi a doua zi cu un echipament de calitate, fără să aştepţi o oră la telescaun…


Capricii După Afaceri