Style

Cand vor egala barbatii consumul de produse cosmetice al femeilor

14 mai 2011 402 afişări de Ana Raduta
Din aceeaşi categorie
no title

Doua din zece produse cosmetice vandute in Romania sunt cumparate de barbati. Este inca putin, dar numarul este in crestere, iar companiile de profil spun ca nu va mai dura mult pana cand in magazine vor concura de pe picior de egalitate cu produsele pentru femei.

inci bucati de sapun, doua tuburi de pasta de dinti si un deodorant pe an. Faptul ca romanii nu se numara printre cei mai atenti cetateni ai lumii la igiena lor corporala nu mai este un secret pentru nimeni. Intram in acest top al rusinii in fiecare an si, de cand puterea de cumparare a scazut, ar parea ca avem si o scuza.

In aceste conditii, de ce ar vrea o companie sa investeasca tocmai acum in lansarea unei game de produse cosmetice? Si nu din cele dedicate femeilor, care, de obicei, sunt mai dispuse sa cumpere cosmetice, ci pentru barbati, o categorie de clienti tot mai interesanta in ultimii ani. "Pentru noi, cel putin, este una dintre liniile prioritare de dezvoltare, pentru ca barbatii incep sa cheltuiasca tot mai mult pe produse de ingrijire si, mai mult, cumpara si produse din ce in ce mai specializate", spune Fulvio Guarneri, directorul de marketing al Unilever South Central Europe. Citiţi mai mult despre cand vor egala barbatii consumul de produse cosmetice al femeilor pe www.businessmagazin.ro