Style

Beauty news

30 apr 2014 257 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Selecţie de produse pentru trusa de cosmetice, a lui şi a ei.

 

Ellis Faas - fond de ten Skin Veil S103 medium, ruj Creamy Lips L101- Blood Red, preţ: 219 lei; 129 de lei, magazine Elysée.

Olandeza Ellis Faas este denumită una dintre cele mai influente make up artists, gama sa de cosmetice găsindu-se acum şi în Bucureşti. Skin Veil de la Ellis Faas oferă tenului un aspect luminos fără a-l încărca.

Mineralele conţinute difuzează particulele de lumină reducând ridurile fine şi de expresie. Fondul de ten Ellis Faas încorporează ingrediente de hidratare care hrănesc şi protejează pielea (ingrediente active: vitamina E şi o selecţie specială de minerale naturale).

Ellis Red este culoarea semnătură, Ellis Fas fiind concepută astfel încât să se potrivească oricărui tip de fizionomie.

Pentru definirea buzelor şi pentru acoperire de durată, Creamy Lips este propunerea lui Ellis Faas. Pentru un efect mat dozaţi o cantitate mică pe aplicator şi coloraţi buzele uniformizând culoarea.

 

Diptyque L’Art de Soin Infuzie de apă şi plante pentru faţă, preţ: 188 lei, în Beautik Haute Parfumerie

Din noua gamă de îngrijire de la Diptyque, L’Art du Soin,  Infuzia din apă şi plante îmbogăţită cu hidrosol din Trandafir de Damasc şi extract de Năsturel, iluminează tenul şi împrospătează, mai ales după un drum lung cu avionul. Combinaţia tradiţională de 9 plante şi flori conţine o explozie de vitamine, minerale şi ingrediente hidratante, pregătind tenul pentru produsele de îngrijire utilizate zilnic.

 

Hydro-Dynamic Ultimate Moisture for eyes, preţ: 319 lei, exclusiv în magazinele Sephora

Dr. Howard Murad, dermatolog acreditat şi farmacist în SUA, a direcţionat expertiza şi experienţa sa în crearea unor formule inovatoare de îngrijire a pielii ce se regăsesc în linia de produse MURAD, ce se bazează pe 30 de ani de cercetare şi dezvoltare şi 19 complexe brevetate. Crema pentru ochi Hydro-Dynamic Ultimate Moisture, de la Murad, infuzează zona delicată a ochilor cu substanţe nutritive esenţiale pentru creşterea şi menţinerea hidratării celulare. Produsul face parte din gama Age Reform (împotriva îmbătrânirii genetice, a liniilor şi ridurilor fine şi pierderii elasticităţii) şi conţine pe lângă ingrediente  performante precum amestec de peptide, acid hyaluronic şi collagen, şi produse naturale cu proprietăţi benefice, precum  avocado şi ulei de floarea-soarelui.

 

L’EAU PAR KENZO, New Mirror Edition, preţ: 243 lei, magazinele Sephora şi Douglas

O nouă interpretare radiantă, pentru vacanţă a parfumului L’EAU PAR KENZO.

Pentru Ea, parfumul este îmbogăţit cu note proaspete, floral fructate. Aromele de pepene sunt puse în evidenţă prin notele de mentă,  în deschidere, în timp ce notele de mijloc au iz de zmeură şi lăcrămioare,  iar în notele de bază se regăssc lemn şi mosc. 

Pentru El, parfumul are nuanţe proaspăt-lemnoase. Notele de Grapefruit şi de Busuioc se deschid într-un acord acvatic amestecat cu Salvie şi boabe de Ienupăr, peste o bază de Vetiver. Două parfumuri elegante şi radiante create de Antoine Lie…

Formele ondulate ale sticlelor  L’EAU PAR KENZO NEW MIRROR EDITION se contopesc perfect, cele două blocuri de sticlă devenind asfel unul singur.

 

Prada Candy Florale, preţ: 330 de lei, magazine Sephora şi Douglas

Cel mai recent parfum  Prada a evoluat pornind de la conceptul unei flori imaginare creată special pentru Candy.

Candy este Léa Seydoux, iubita cinemaului francez ce simbolizează versatilitatea, de la delicateţea din filmele  lui Woody Allen sau ale lui Wes Anderson până la personalitatea îndrăzneaţă afişată în rolul din filmul Blue is the Warmest Colour, care i-a adus un premiu Palme d’Or.

Sub îndrumarea creativă a Miucciei Prada, parfumul lui Candy ne duce într-un univers de flori imaginare, pentru a crea o experienţă olfactivă intensă. Punctul de plecare pentru Prada Candy Florale l-a constituit Cosmosul alb şi pur, care spre finalul călătoriei se transformă într-o floare fantastică- un amestec de note florale, urmate de note delicat pudrate şi miere.

Sticla parfumului străluceşte în nuanţe florale roz, baza ei curbată  evidenţiind esenţa, la rândul său rozalie.

Atât filmul, cât şi imaginile printate ale campaniei de promovare au fost concepute pentru Prada de celebrul fotograf Steven Meisel.