Style

Beauty news

04 apr 2014 266 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Selecţie de produse pentru trusa de cosmetice, a lui şi a ei.

 

Parfum unisex Lubin Korrigan, preţ: 650 de lei, exclusiv în Beautik Haute Parfumerie

După Revoluţia franceză, Pierre François Lubin a fondat propria sa Casa de parfumuri, prin care a creat esenţe pentru participanţii la renumitele baluri mascate din acele vremuri. Aceste parfumuri i-au adus foarte curând faima şi aprecierea Curţii Imperiale. După revenirea familiei Bourbon pe tron, Regina Marie-Amelie a fost cea căreia Lubin i-a dedicat creaţiile sale.

Astăzi, în spatele parfumurilor Lubin se află „nasul“ Thomas Fontaine.

Parfumierul a studiat arta parfumeriei la Academia Ipsica, la Versailles, sub patronajul casei Jean Patou, şi este recunoscut ca un specialist în reinterpretarea formulelor clasice în parfumuri moderne.

Cel mai recent parfum al său, Korrigan, unul dintre cele trei parfumuri exclusiviste din noua colecţie Lubin, reprezintă metafora contopirii a doi iubiţi şi este o fantezie extravagantă cu arome de caramel, coniac, mosc şi note lemnoase.

Thomas Fontaine a imaginat pentru Lubin un copac denumit „Lemn de caramel“, cu  sevă dulce şi accente picante de măr sălbatic, ienupăr şi şofran, pentru a conferi un iz de mister.

În  compoziţia parfumului se regăsesc şi note de piele apetisante, catifelate ca şi o cremă de lichior de whisky şi note de fum, parfumate şi uşor amare.

Notele de cognac, lavandă, ambră, cedru, oud, vetiver şi mosc construiesc un parfum unisex oriental inedit.

 

Parfum Valentino Uomo, preţ: 277 lei, magazinele Sephora şi Douglas

Bărbatul Valentino, imaginat de Maria Grazia Chiuri şi de Pierpaolo Piccioli, este agil şi reflexiv: poartă cu naturaleţe costum şi cravată, fără a poza. El este convins că inovaţia are la bază tradiţia şi că autenticitatea este o valoare. Apreciază savoir-faire, claritatea şi simplitatea, iar subtilitatea este trăsătura lui distinctă de caracter. Roma este terenul său „de joacă“. Trecutul şi prezentul se contopesc în oraşul monumental şi sunt filtrate de privirea analitică a unui pierde-vară modern, ales să fie jucat de Luis Garrel. Roma statuilor, a palatelor, a ruinelor, a scărilor şi a  fântânilor legendare este văzută prin lentilele unui Hollywood de pe Tibru, şi este percepută ca un oraş nocturn şi cunoscător de bon viveur şi dolce vita, un oraş plin de paparazzi şi de studiouri glorioase de film.

Louis Garrel poate să fie moştenitorul unei familii nobile, un actor în viaţa reală sau un observator al oamenilor de toate felurile. Maria Grazia Chiuri şi  Pierpaolo Piccioli l-au ales pe actorul francez să interpreteze acest arhetip al bărbatului contemporan, tocmai datorită personalităţii sale complexe şi trecutului bogat şi versatil. Pentru a contura personalitatea sa, parfumierul Olivier Polge şi-a imaginat un parfum plin de istorie: clasic, cu acorduri ce se transformă în timp pe piele. Valentino Uomo poartă note de bergamote, amestecate cu arome subtile condimentate. Cu un acord discret de mirt, parfumul se deschide cu note de cafea şi tonuri de cremă de ginduja. Aroma este temperată doar de o aromă învăluitoare de mosc şi piele ce dezvăluie la final, lemnul de cedru.

 

Cremă Rapid Collagen Infuzion Murad, preţ: 400 de lei, exclusiv în magazinele Sephora.

Dr. Howard Murad, dermatolog acreditat şi farmacist în SUA, a direcţionat expertiza şi experienţa sa în crearea unor formule ino­vatoare de îngrijire a pielii într-o abordare revoluţionară numită Inclusive Health.

Produsele MURAD se bazează pe 30 de ani de cercetare şi dezvoltare şi 19 complexe brevetate, în timp ce Dr. Murad a ajutat mai mult de 50.000 de pacienţi să obţină o piele sănătoasă şi tânără prin formulele sale.

Din anul 1992, toate formulele MURAD s-au bazat pe „Reţeta Murad“, pentru a promova şi a proteja sănătatea pielii la nivel celular prin intermediul unui amestec bogat de hidratanţi ce previn pierderea apei, antiinflamatori ce calmează pielea iritată şi antioxidanţi ce neutralizează activitatea radicalilor liberi.

Lansarea MURAD pentru această primăvară, în Bucureşti,  este Rapid Collagen Infuzion, un concentrat care luptă împotriva ridurilor şi sporeşte rezistenţa pielii, stimulează natural colagenul şi elastina menţinând, în acelaşi timp, un nivel optim de hidratare a pielii. Rapid Collagen Infusion face parte din gama premiată de la Dr. Murad, Age Reforme, şi reduce apariţia liniilor fine şi a ridurilor în doar două ore de la aplicare, fapt dovedit clinic, spun reprezentanţii brandului.

 

Caudalie Premier Cru La Crème Riche, preţ: 440, 99 lei; Caudalie Premier Cru Crema Contur Ochi, preţ: 238.00 lei, exclusiv în farmaciile Centrofarm

Crema Premier Cru de la Caudalie  reuneşte toate cele trei brevete ale brandului francez,  în cea mai mare concentraţie: Resveratrol-Oleyl, în amestec cu tetrapeptide, acid hialuronic, ceramide şi peptide pentru o piele mai fermă, Viniferina pentru luminozitate şi Polifenolii din sâmburi de struguri - cei mai puternici antioxidanţi din lumea vegetală.

Disponibil atât în varianta unei creme pentru faţă, cât şi în varianta unei creme pentru ochi, Premier Cru respectă toate normele unui tratament natural global anti-aging.

Crema conferă protecţie antioxidantă, hidratare continuă, redă luminozitatea şi uniformitatea pielii, în timp ce ridurile sunt umplute, datorită efectului de lifting, pentru un aspect vizibil întinerit.

 

Balsam demachiant L’Art du Soin Diptyque, preţ: 233 lei; loţiune protectoare pentru faţă L’Art du Soin, Diptyque, preţ:233 lei, exclusiv în magazinele Beautik

Brandul francez Diptyque este cunoscut deja ca un adevărat maestru în crearea parfumurilor, lumânărilor parfumate, sprayurilor de cameră şi a produselor pentru îngrijirea corpului,  imprimate cu o semnătură olfactivă distinctivă şi specială. Noua gamă de îngrijire de la Diptyque, L’Art du Soin propune la rândul său un adevărat ritual de înfrumuseţare prin câteva produse speciale, inspirate parcă din boudoir-ul unei contese, precum pomadă demachiantă, infuzie de apă şi plante pentru faţă sau pudră iluminatoare. 

Pomada demachiantă, denumită astfel datorită texturii catifelate, se comportă ca un balsam hrănitor ce îndepărtează machiajul, curăţă şi hrăneşte tenul.

Uleiurile din plante - dintre care ulei de migdale dulci - se îmbină cu extractele hrănitoare de muşcată, ylang-ylang şi ceară de mimoză, lăsând pielea mătăsoasă şi proaspată.

Loţiunea protectoare pentru faţă din colecţia L’Art du Soin are la rândul său o formulă pe bază de hidrosol din Trandafir de Damasc cu efect de împrospătare, şi extract de flori de portocal. Loţiunea protectoare pentru faţă este o emulsie fină, un amestec de infuzie de flori şi extracte de viţă-de-vie, bogată în acizi graşi Omega 3, 6 si 9, vitamine şi oligoelemente, ce oferă pielii confort şi protecţie 24 de ore (datorită conţinu­tului de SPF 15).

 

Cellular Swiss Ice Crystal Dry Oil (30 ml), preţ: 1.191 lei; Cellular Swiss Ice Crystal Cream (50 ml), preţ: 1.191 lei, magazine Sephora şi Douglas.

În spatele recipientelor ce poartă marca La Prairie a fost întotdeauna cercetarea ştiinţifică pornită de la căutarea pe teren a celor mai rare surse. Iar printre cele mai recente descoperiri ale brandului sunt câteva plante ce supravieţuiesc în condiţii extreme de climă, tocmai în vârful munţilor. Dr. Daniel Stangl, Director inovaţie La Prairie, alpinist activ, a descoperit, împreună cu echipa sa, o plantă mică - Saxifraga Oppositifolia sau Purple Saxifrage - chiar sub vârful îngheţat Dom, unul dintre cel mai înalţi munţi din Elveţia. Primul său gând a fost atunci  că această plantă trebuie să aibă nişte mecanisme celulare foarte puternice de protecţie pentru a înflori în asemenea condiţii vitrege. Căutarea a continuat şi echipa a mai făcut o descoperire - Soldanella Alpina - ce trăieşte, de data asta, pe pantele joase ale munţilor, în părţile centrale ale Elveţiei, până la 3 km deasupra nivelului mării, cunoscută drept „frumoasa adormită“. Planta rămâne în stare latentă de-a lungul iernii prelungite, iar la venirea primăverii îşi fabrică singură căldura necesară pentru înflorire, arzând un „combustibil“ stocat în frunze.

Al treilea ingredient este unul deja cunoscut pentru La Prairie: alga zăpezii, un ingredient puternic anti-aging verificat deja prin gama Cellular Power Collection. Alga zăpezii construieşte microcristale cu pigmenţi de culoare roşie, care o protejează împotriva razelor ultraviolete şi a luminii puternice de la altitudini mari.

Punând laolaltă proprietăţile acestor trei „supravieţuitori“ în condiţii extreme, specialiştii de la La Prairie au găsit o  formulă inovativă care transferă puterea plantelor la nivelul tenului. Rezultatul, în curs de patentare, se numeşte Swiss Ice Crystal Complex şi se doreşte o triplă ameninţare împotriva îmbătrânirii, prin ingredientele care îi permit tenului să lupte eficient cu timpul în condiţiile extreme ale vieţii cotidiene.

Crema  Cellular Swiss Ice Crystal Cream este hrănitoare, foarte bogată, dar pătrunde imediat în piele, lăsând-o mătăsoasă. Revitalizează tenul şi lucrează pentru a consolida rezistenţa pielii la atacurile ce cauzează îmbătrânirea. Cellular Swiss Ice Crystal Cream este, de asemenea, o bună „cremă de recuperare“ pentru pielea stresată (ca urmare a unor proceduri dermatologice, schimbărilor climatice sau a călătoriilor dese).

Cellular Swiss Ice Crystal Dry Oil este un ulei hidrantant şi hrănitor ce se absoarbe rapid, menţine pielea suplă şi-i oferă o strălucire naturală. Uleiul poate ajuta orice cremă hidratantă să funcţioneze mai bine. Agenţii de hidratare din cremă atrag apa în piele, în timp ce uleiul o reţine, astfel că, utilizate în acelaşi timp, se obţine o hidratare optimă.