După Afaceri

Schimbarea pe care sunt obligaţi să o facă toţi constructorii auto. Cum se va măsura de acum consumul de motorină şi benzină

27 feb 2014 1566 afişări
Din aceeaşi categorie

Pe final de februarie, parlamentul european a pus piciorul în prag şi a votat o limită mai drastică pentru emisiile de CO2 ale maşinilor, în ciuda împotrivirilor constructorilor auto (mai ales cei din Germania). În plus, proiectul unei noi metodologii pentru măsurarea reală a consumului de combustibil a intra în linie dreaptă.

Cu 499 voturi pentru, 107 împotrivă şi 9 abţineri, Parlamentul European a decis ca, de la 1 ianuarie 2020, limita maximă a emisiilor de CO2 să se cifreze la 95 g/km pentru orice maşină nouă produsă şi vândută în UE după acea dată.

Cu alte cuvinte, producătorii auto mai au şase ani de zile în care să ia măsuri pentru a coborî de la 130 g/km (cât este limita prevăzută a intra în vigoare din 2015) la valoarea de 95 g/km, pe care în special producătorii auto germani nu o văd cu ochi buni, deoarece afectează motoarele de cilindree mare.

Citiţi mai multe detalii pe www.promotor.ro