După Afaceri

New in the city

15 dec 2017 353 afişări de Cristina Roşca
Din aceeaşi categorie

În decembrie toată lumea se gândeşte la sărbători şi la vacanţă, însă asta nu înseamnă că nu există noutăţi şi în oraş. După Afaceri Premium trece în revistă - la propriu - noutăţile lunii decembrie şi vă invită să alegeţi la care dintre ele vreţi să fiţi părtaşi. Găsiţi o selecţie a evenimentelor şi lansărilor care îşi merită locul în agenda acestui sezon.

 

Un restaurant al naturii

Pe strada Paris, la numărul 61A, chiar în inima Bucureştiului, restaurantul MAIZE abia şi-a deschis porţile la etajul 3 al unei clădiri istorice devenită o nouă destinaţie a Capitalei.

De ce destinaţie? Pentru că acelaşi imobil găzduieşte magazinul de bijuterii Malvensky, institutul de estetică facială şi corporală Avra, hubul creativ Espace Labyrinthe şi restaurantul MAIZE.

„MAIZE este un restaurant al naturii. Vom pune în practică vocea naturii şi a fermierului din spaţiul climatic şi geografic al României, cu mici excepţii în ceea ce priveşte unele ingrediente ceva mai exotice menite să aducă valoare adăugată stilului gastronomic pe care îl vom adopta“, spun fondatorii acestui restaurant care va completa peisajul gastronomic al Capitalei.

La MAIZE există un singur criteriu când vine vorba de realizarea meniului: sezonalitatea ingredientelor.

„Fermele şi producătorii locali cu accent pe sustenabilitate construiesc meniul la MAIZE.“

Iar frâiele bucătăriei vor fi ţinu-te de chef Alex Petricean, fost participant la concursul Masterchef. El face parte din echipa care pre­găteşte la Copenhaga lansarea Noma 2.0, noua versiune a unuia dintre cele mai cunoscute restaurante din lume.

Alex Petricean este astfel unul dintre membrii echipei de cercetare a noului restaurant Noma, care se va deschide în 2018.

 

Altfel de perle de sărbători

Crama Petro Vaselo va lansa în luna decembrie un nou vin spumant realizat după metoda tradiţională. Primul spumant produs de Petro Vaselo a fost Bendis Rose 2011, un spumant rosé brut, obţinut din Pinot Noir. În urma acestei experienţe crama se decide că în anul următor (2012) să extindă gama de spumante şi începe procesul de vinificare a unui spumant prin metodă tradiţională. De această dată se aleg cele mai complicate căi şi anume vinificarea unui Pinot Noir în alb, cu cea de-a doua fermentare mai bine de 36 de luni în sticlă. Aşa a apărut Kotys, căci acesta este numele vinului. De ce Kotys? Este un nume de inspiraţie traco-dacică, reprezentând-o pe zeiţa-mamă. Iar vinul este un spumant brut natur, elegant şi complex, care este totodată în continuă evoluţie datorită contactului permanent cu drojdiile. Acesta este singurul spumant românesc care se găseşte în comerţ şi nedegorjat. Varianta nedegorjată a fost lansată în comerţ acum doi ani, însă acum a ajuns la maturitate şi apare pe piaţă în forma sa finală.

 

Despre magia florilor

Cu o floare nu se face primăvară, însă cu siguranţă poţi face o zi mai frumoasă cuiva drag. Iar dacă nu este vorba doar de o floare, ci de un aranjament personalizat, atunci cadoul va fi cu atât mai apreciat.

La fel ca în fiecare decembrie, maeştrii florişti de la Maison DADOO organizează o nouă sesiune a Work-shop-ului de Crăciun ce va avea loc la atelierul propriu din centrul Capitalei.

Nu există o taxă de participare, însă fiecare participant îşi va crea propriul aranjament şi va achita la plecare contravaloarea produselor folosite. Workshop-ul se organizează timp de două weekenduri consecutive (9-10 şi 16-17 decembrie), în zilele de sâmbătă şi duminică. În fiecare dintre aceste zile vor fi programate câte două grupe, la intervale orare diferite.

Povestea Maison Daddo începe în 2008 la Sibiu şi continuă apoi la Bucureşti unde fondatorii alături de o echipă de artişti realizează aranjamente florale pentru evenimente corporate, pentru evenimente private, dar şi pentru cadouri inedite. „Cred în puterea florilor de a evoca şi de a intensifica orice emoţie. Cred că ceea ce face un florist în momentul în care creează un buchet se aseamănă cu munca unui alchimist: ambii reuşesc prin magia lor să transforme efemerul în etern“, spunea unul dintre fondatori.

 

Pregătit de iarnă

Există branduri care sunt sinonime cu activităţile outdoor şi cu iarna totodată, iar The North Face este unul dintre acestea.

Brandul fondat acum jumătate de secol în Statele Unite ale Americii este astăzi un nume internaţional, fiind prezent în zeci de ţări din întreaga lume. Mai mult, în România The North Face urmează să îşi extindă prezenţa cu un magazin monobrand în Băneasa Shopping City.

Compania este specializată în echipamente pentru activităţi outdoor, având în portofoliu atât articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, cât şi corturi şi saci de dormit.

Brandul The North Face a fost fondat în 1966 de către antreprenorul Douglas Tompkins şi de soţia sa de atunci. Doi ani mai târziu a fost preluat, iar de atunci a trecut prin mâinile mai multor acţionari.

Numele a rămas însă acelaşi, fiind inspirat de faptul că faţa nordică a munţilor aflaţi în emisfera nordică sunt de regulă cei mai reci, cu zăpadă şi gheaţă aproape în permanenţă, deci sunt şi cei mai impresionant de cucerit pentru pasionaţii de aventuri.