Gastronomie

La Mama în Centrul Vechi. Cătălin Mahu ajunge la opt restaurante

30 iun 2011 1005 afişări de Cristina Roşca
Din aceeaşi categorie
Restaurantul La Mama din Centrul Vechi se dechide săptămâna viitoare

Cătălin Mahu, care deţine lanţul de restaurante La Mama şi cafenelele Cafepedia, va deschide săptămâna viitoare restaurantul La Mama din Centrul Vechi al capitalei. El intră astfel în premieră în cel mai fierbinte punct al capitalei, care numără în prezent peste 100 de baruri şi restaurante.

Noul restaurant, a opta unitate La Mama, va fi deschis pe Lipscani, în apropiere de bulevardul Brătianu, în locul magazinului de îmbrăcăminte Dika. Investiţia necesară acestui proiect a fost de circa 150.000 de euro, potrivit informaţiilor oferite anterior de Mahu.

"Restaurantul, care va avea 90 de locuri înăuntru plus altele pe terasă, va fi ianugurat săptămâna viitoare. Acum realizăm ultimele aranjamente. Sper ca până la inaugurare să vină şi autorizaţia pentru terasă".

Planurile sale în această regiune a capitalei, care în fiecare zi din vara anului trecut a găzduit circa 60.000 de persoane, nu se opresc însă aici. Omul de afaceri, care în 1999 a pus bazele lanţului de restaurante La Mama împreună cu Dragoş Petrescu, care după şase ani a cedat partea sa şi a decis să continue singur, cu o altă reţea - City Grill -, spune că în urmă cu circa patru ani a cumpărat un spaţiu în centrul vechi, pe care recent a început să îl renoveze şi să îl consolideze. Deşi nu vrea să dea detalii despre amplasarea acestui spaţiu sau despre ce urmează să deschidă, Mahu a spus că va mai deschide alte două unităţi în zonă, şi niciuna nu va fi La Mama. Este vorba de o terasă nonstradală şi un pub.

Businessurile lui Cătălin Mahu, respectiv 7 restaurante La Mama, trei cafenele Cafepedia şi un pub Charlatans, au avut anul trecut venituri de circa 7 milioane de euro, similare celor din 2009.

Magazinul Dika din centrul vechi are o suprafaţă de 200 de metri pătraţi, cu 100 de metri pătraţi la subsolul magazinului. Brandul Dika va mai rămâne astfel doar cu magazinul din Piaţa Romană, care are o suprafaţă de circa 200 de metri pătraţi.