Gastronomie

Cei trei magnifici ai fotbalului - Pele, Maradona si Zinedine Zidane - fac publicitate pentru Louis Vuitton - GALERIE FOTO

29 apr 2010 85 afişări
Din aceeaşi categorie

Rare sunt campaniile de advertising care reusesc sa faca istorie, desi traim intr-o epoca in care costurile de realizare ale unui produs, chiar si de lux, sunt infime fata de fondurile cheltuite pentru a-l promova. "Core Values" a gigantului Louis Vuitton face parte din categoria restransa a campaniilor originale, dar si bine gandite, care reusesc sa impresioneze prin mesaj si prin personajele care le populeaza.

Ideea de calatorie prin viata sau viata ca o calatorie propulseaza toata campania si 'se asorteaza' de minune cu ADN-ul Louis Vuitton, celebru initial datorita pieselor sale extraordinare de bagaj.

Dupa ce i-a fotografiat pe Mihail Gorbaciov in masina, pe Madonna intr-un restaurant din LA sau pe cei doi regizori Coppola (tatal si fiica) relaxandu-se creativ in aer liber, Louis Vuitton a ales de data aceasta un bar din Madrid, unde cele trei personaje au fost provocate la un fotbal de masa. Nu ar fi fost mare filosofie, ci poate doar un shooting reusit (tot Annie Leibovitz e responsabila si de aceasta noua fateta a campaniei), daca cei trei nu ar fi fost nimeni altii decat Pelé, Maradona si Zinedine Zidane. "Campania Core Values a devenit o adevarata saga, iar viziunea Louis Vuitton asupra voiajului a fost interpretata de actori, muzicieni, regizori, politicieni si chiar astronauti. Andre Agassi si Steffi Graf au fost singurii sportivi, iar fotbalul, cel mai popular si mai optimist sport dintre toate, trebuia sa fie inclus in campanie", a spus pentru Dupa Afaceri Antoine Arnault, directorul de comunicare Louis Vuitton. "Nu am ales staruri precum Cristiano Rolando pentru ca obiectivul nostru este sa lucram doar cu legende, nu cu legende in devenire. Asa i-am ales pe Pelé, Maradona si Zinedine Zidane - toti trei au schimbat acest sport, toti trei au purtat tricoul cu numarul zece si toti si-au reprezentat tara la Campionatul Mondial", spune Arnault, care a fost impresionat si de faptul ca, in Italia sau in America de Sud, oamenii lesina pe strada daca ii vad pe Pelé sau pe Maradona, iar Zidane este si acum in top 3 al personalitatilor preferate de francezi. "Cred ca de fapt ei erau singura noastra optiune!"

Sedinta foto a avut loc la Café Maravillas, iar Pelé si Zidane chiar au jucat fotbal de masa - dar nimeni nu vrea sa spuna cine a castigat...

Noua campanie va fi lansata din iunie, iar website-ul dedicat, www.louisvuittonjourneys.com, va include o conversatie intre cei trei jucatori, in care isi rememoreaza carierele, meciurile de exceptie in care au jucat si filosofeaza despre fotbal.