Gastronomie

Bio cu aroma de lavanda

05 nov 2009 167 afişări
Din aceeaşi categorie

La MioBio gasesti, randuite pe rafturi, cutii de creme hidratante, parfumuri pentru casa din esente exotice, sapunuri ce miros a curat si putina levantica, ceaiuri aromate si tot felul de "cosmeticale" naturale. Magazinul a fost deschis, printr-o investitie de 30.000 de euro, de catre Alma Rusu, managing partner, care, inainte de intra in domeniul bio, a lucrat timp de 12 ani in resurse umane in cadrul unor companii multinationale - dintre care 6 ani in sectorul bancar, pentru HVB si Unicredit Tiriac Bank. Anul trecut insa, s-a decis ca e timpul pentru o pauza ce s-a transformat in an sabatic, perioada in care s-a conturat si ideea dezvoltarii unei afaceri proprii.
"Am deschis MioBio pentru ca e o afacere ce a venit din pasiunea pentru domeniul bio; cred cu tarie in evolutia bio si in Romania. In tara, pe acest sector, s-a dezvoltat in mod special businessul online, exista firme care in anii trecuti au facut pionierat si ne bucuram ca am putut sa ne alaturam lor. Si noi ne numaram acum printre pionieri, deoarece, pe langa online shop (miobio.ro), am vrut sa deschidem si un boutique la standarde europene, dedicat cosmeticelor bio si bazat pe conceptul multibrand", spune Rusu.
In magazin se gasesc produse de la Susanne Kaufmann, Florascent, Primavera, Rampal Latour, Less is More, Annemarie Borlind si, in curand, de la Weleda si Weleda Baby. Produsele sunt aduse din zone cu traditie bio (Germania, Austria, Franta) si portofoliul include, pe langa branduri globale, si produse cosmetice de manufactura, realizate in serii limitate. Cea mai exclusivista marca din magazin este Susanne Kaufman care produce cosmetice intr-o mica fabrica din Bregenzerwald, Austria, folosind doar ingrediente din culturi organice (mai pe romaneste, multe creme sunt realizate din flori ce cresc natural in munti). De asemenea, in loc de vaselina si parafina, se folosesc uleiuri esentiale, din samburi de ma cese, broccoli sau nuca. Primavera, un alt brand de ingrijire a pielii care se gaseste in magazin, foloseste, de asemenea, in compozitia produselor sale doar plante cultivate organic de catre fermieri si transformate apoi in uleiuri esentiale.
"In prezent, ne concentram pe consolidarea celor sase branduri din portofoliul existent, mai ales ca cinci dintre ele sunt prezente pentru prima data in România. Pana la sfarsitul anului vom avea si produse de la Weleda, unul dintre principalii producatori de remedii naturale si produse complete de ingrijire a corpului. De asemenea, dorim sa ne extindem si catre zona de make-up, urmand ca in cursul anului viitor sa diversificam si mai mult gama de produse, atat cu branduri noi, cat si cu accesorii".
In ceea ce priveste asteptarile financiare pentru anul urmator "este destul de greu sa facem o estimare pentru anul 2010, mai ales ca dorim sa ne dezvoltam si catre zona de distributie. Daca totul decurge conform planului, ne asteptam la o cifra de afaceri de aproximativ 100.000 de euro pentru primul an de activitate", spune Rusu.