După Afaceri

Cum recunoşti cosmeticele şi parfumurile contrafăcute?

03 sep 2014 5155 afişări
Din aceeaşi categorie

Au exact aceeaşi denumire, recipient şi ambalaj identic, parfum şi nuanţă similară, ba chiar şi garanţia originalităţii. Singurul lucru care diferă - preţul mult mai mic - ne conving să cumpărăm într-o clipă cosmetice şi parfumuri din surse îndoielnice, riscându-ne astfel sănătatea.

Industria produselor contrafăcute a ajuns la rang de artă, diferenţele fiind greu de sesizat chiar şi de către ochii antrenaţi. Se estimează că milioane de bunuri contrafăcute sunt produse şi vândute anual, aproximativ 10% din cosmeticele şi parfumurile puse în vânzare sunt falsuri. În condiţiile în care imitaţiile au devenit o problemă uriaşă la nivel global, este din ce în ce mai greu să recunoşti cosmetice şi parfumuri contrafăcute.

De aceea, m-am gândit să îţi prezint câţiva indicatori ai autenticităţii produselor, pe care ar fi bine să îi verifici înainte de a achiziţiona cosmetice sau parfumuri la preţuri incredibil de mici.

Cu ajutorul tehnicilor de printare moderne şi a imprimării digitale, replicarea unui bun nu mai constituie un impediment. Toate elementele unui produs sunt copiate cu exactitate, astfel încât consumatorul să nu bănuiască nicio secundă că ar putea avea de-a face cu un fals. Asta până la proba contrarie, când descoperă că aroma parfumului nu este exact aceeaşi pe care o ştia, formula nu rezistă pe piele, cosmeticele cauzează iritaţii sau reacţii alergice.

Pericolele utilizării de cosmetice şi parfumuri contrafăcute

Cosmeticele şi parfumurile contrafăcute nu urmează reglementările legate de siguranţa consumatorului precum produsele distribuite în departamentele autorizate. Sunt realizate în medii nesterile, folosind ingrediente inferioare, ce pot cauza reacţii alergice persoanelor cu ten sensibil.

Citiţi aici mai multe detalii