Ceasuri & Bijuterii

Swarovski, acum si pe ceasuri

30 apr 2009 78 afişări
Din aceeaşi categorie
In acest context de demonetizare a brandului si de scadere a industriei orologere in contextul crizei, Swarovski a decis sa isi lanseze cu mare tam-tam noua colectie de ceasuri. Dupa cum spune Robert Buchbauer (membru al Consiliului de conducere al companiei), Swarovski incerca de ceva vreme sa puna pe picioare divizia de ceasuri, dar designul nu era chiar cel mai reusit. Situatie care, dupa parerea celor de la Swarovski, s-a schimbat odata cu lansarea de la Basel a colectiei de ceasuri din acest an.
Modelele sunt dedicate femeilor, cu mecanisme quartz ETA sau Ronda, cu forme si dimensiuni care se indreapta spre segmentul celor care vor ceva dragalas, un accesoriu.
Gama Octea Sport a fost inspirata de ceasurile pentru scufundari, spun oficialii brandului. Carcasa rotunda din otel face o trimitere clara (desi poate neintentionata) la Class One, colectia celor de la Chaumet, si poate fi un inceput pentru cele care isi doresc, dar nu-si permit deocamdata creatiile firmei din Place Vend'me.
Gama Baguette pune in valoare faimoasele cristale, slefuite in varianta bagheta (bratara e alcatuita din 16 cristale astfel slefuite), Piazza trimite cu gandul la liniile contemporane ale arhitecturii urbane, iar Ellis are o forma piramidala.
Pe langa modelele "obisnuite", Swarovski a lansat si D:Light, un ceas al carui design e semnat de Eric Giroud si care, pe langa combinatia dintre bijuterie si ceas, merge si pe ideea deja
populara a aparitiei orei si minutelor numai la apasarea unui buton (in acel moment, o parte din cristalele din care e alcatuita bratara isi schimba culoarea si arata ora intr-o nuanta foarte vie de portocaliu).
Spre deosebire de celelalte modele, al caror pret nu prea depaseste 1.000 de franci elvetieni, ceasurile D:Light se incadreaza intre 1.800 si 3.100 de franci, cu exceptia unor piese din aur masiv care se apropie de 20.000 de franci elvetieni.
 
www.ralucabadea.com