Ceasuri & Bijuterii

Noutăţi pe piaţa de lux

09 iun 2011 779 afişări de Negoita Anca Maria
Din aceeaşi categorie

Ducati atacă în forţă piaţa din România

Metrotehnica Internaţional a deschis primul showroom şi service Ducati în Bucureşti, pe şoseaua Giurgiului la km 9, iar în iunie se va deschide şi Ducati Bacău, anunţă Răzvan Weselowski, directorul general Metrotehnica. În showroom sunt prezente modelele care au făcut faimos brandul - de la Monster (Monster 696 ABS, Monster 1100 EVO) şi Multistrada (Multistrada 1200 S Touring) la Superbike, Hypermotard (Hypermotard 796 Red) şi Diavel (Diavel ABS Red). Preţurile pentru aceste modele încep de la 8.516 euro (Monster) şi pot ajunge la 22.616 euro pentru un Superbike 1198 SP. Cel mai popular model Ducati este Diavel. Din iunie, Weselowski promite să-l ofere şi la test drive-uri. În România, Ducati vizează deţinerea unei cote de piaţă de 10% în viitorul apropiat.

Restaurantul din fosta casă a lui Caragiale

O investiţie de 300.000 de euro a transformat fosta casă a lui Caragiale într-un restaurant inspirat de Bucureştiul începutului de secol 20. "Am urmărit crearea unui spaţiu care să respecte arhitectura şi istoria casei. Mare parte din bani au fost investiţi în amenajarea localului", spune Cristian Mihai Balint, proprietarul La Union. Restaurantul de pe strada Ion Luca Caragiale are un meniu eclectic cu preparate româneşti şi inter­naţionale. Este un fel de maşină a timpului. Muzica, bucatele, atmosfera şi evenimentele duc clienţii în altă lume.

La Union anunţă o serie de evenimente care vor exploata latura culturală pe care o are în spate. Primul va fi "O notă pierdută... La Union" şi se va întâmpla vineri seara, când în intervalul orar 20.00-22.00 clienţii de la o masă norocoasă nu vor primi nota de plată, consumaţia fiind din partea casei.

Bijuterii veneţiene la Bucureşti

Brandul italienesc de bijuterii s-a alăturat de curând portofoliului Cellini. Înfiinţată în 1839 ca un mic atelier al unui aurar din Veneţia, compania Zoccai a devenit în timp o marcă de referinţă pe piaţa bijuteriilor de lux. Pietrele sunt vedetele colecţiei lansate în 2011. Designerii au ales pentru anul acesta pietre opace în forme neobişnuite. Preţurile încep de la 2.400 de lei - o brăţară - şi pot ajunge la 13.000 de lei, cât costă o pereche de cercei.