Anul acesta Basel World a avut parte de o transformare majoră- o nouă arhitectură futuristă ce a schimbat radical spaţiul expoziţional, încă o demonstraţie că indiferent de timpuri, luxul îşi păstrează neclintit statutul.
În cadrul târgului subiectele la ordinea zilei au fost dezvoltarea şi adaptarea businessului în Asia (deşi au fost şi voci care au spus că piaţa luxului în Asia e în cădere liberă, vezi interviu Paolo Marai) şi noile tendinţe din piaţa orologeriei (mai multe complicaţii orologere, folosirea pietrelor preţioase, folosirea culorilor, lansarea unor noi linii de bijuterii mai accesibile ca preţ etc.).
După aspectul standurilor din acest an (mai mari, mai creative şi mai luxoase) brandurile exclusiviste de bijuterii şi ceasuri par mai optimiste şI mai adaptabile ca niciodată.
Citiţi mai multe în revista Dupa Afaceri Premium care apare pe piaţă, vineri 31 mai, împreună cu Ziarul Financiar.