Hublot, marca de ceasuri care face parte din portofoliul de branduri al conglomeratului francez de lux LVMH, a deschis la jumătatea acestei luni cel mai mare pop up store propriu din lume la Singapore. Magazinul este amplasat în centrul comercial Ngee Ann City, pe strada Orchard, inima shoppingului din Singapore. Pop up store-ul are o înălţime de 7 metri şi ocupă o suprafaţă de 1.050 metri pătrăţi, fiind cel mai mare magazin de acest tip din portofoliul Hublot la nivel mondial. Momentul coicinde cu aniversarea de zece ani a legendarului model Hublot Big Bang.
“Cu ajutorul partenerului nostru de multă vreme, The Hour Glass, prezenţa Hublot pe piaţa din Singapore a rămas puternică mai bine de 30 de ani”, a spus Ricardo Guadalupe, CEO-ul Hublot.
Vizitatorii pot afla prin intermediul unor ecrane interactive elementele esenţiale din universul Hublot, să exploreze ADN-ul brandului, dar şi să afle poveştile din spatele celor mai inspirate modele ale mărcii.
Pop up store-ul din Singapore a fost deschis pe data de 16 august iar vizitatorii îi pot trece pragul până pe 26 august.
Citiţi un interviu în exclusivitate cu Ricardo Guadalupe, CEO-ul Hublot, în prima ediţie a catalogului de ceasuri şi bijuterii premium, Timpul Luxului.