Piaţa orologeriei de lux pentru femei a fost estimată anul trecut la 3.9 miliarde de dolari iar statisticile realizate de Euromonitor spun că piaţa va creşte cu 30% până în 2015, scrie Bloomberg.
Hublot, care a vândut anul acesta un model de ceas Big Bang pentru suma de 3 milioane de dolari , a ridicat miza şi a realizat cel mai scump ceas produs de ei vreodată. Noul model Big Bang e încrustat cu 300 de diamante, întocmai pentru a atrage atenţia doamnelor, noul segment spre care brandul elveţian şi-a îndreptat atenţia.
De altfel, femeile care au cumpărat anul acesta ceasuri Hublot personalizate, cu preţuri de 1 milion de dolari sau modele Tutti frutti de 39.000 de dolari, vor contribui la creşterea cifrei de afaceri a companiei cu 30% , în 2011, spun reprezentanţii Hublot
Pe măsură ce femeile au început să vadă achiziţionarea unui ceas scump ca pe o investiţie casele orolgere au început la rândul lor să se concentreze mai mult spre acest segment. Omega a lansat anul trecut ceasurile Ladymatic care s-au vândut cu 42.700 de dolari, în timp ce Patek Philippe vinde anul acesta un cronograf pentru doamne, realizat din aur roz, pentru preţul de 478.000 de dolari