Ceasuri & Bijuterii

Criza nu va afecta în 2012 domeniul orologeriei de lux. Dimpotrivă. Hublot lansează anul viitor, pentru femei, un ceas de 5 milioane de dolari

07 oct 2011 509 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie
Criza nu va afecta în 2012 domeniul orologeriei de lux. Dimpotrivă. Hublot lansează anul viitor, pentru femei, un ceas de 5 milioane de dolari

Piaţa orologeriei de lux pentru femei a fost estimată anul trecut la 3.9 miliarde de dolari iar statisticile realizate de Euromonitor spun că piaţa va creşte cu 30% până în 2015, scrie Bloomberg.

Hublot, care a vândut anul acesta un model de ceas Big Bang pentru suma de 3 milioane de dolari , a ridicat miza şi a realizat cel mai scump ceas produs de ei vreodată. Noul model Big Bang e încrustat cu 300 de diamante, întocmai pentru a atrage atenţia doamnelor, noul segment spre care brandul elveţian şi-a îndreptat atenţia.

De altfel, femeile care au cumpărat anul acesta ceasuri Hublot personalizate, cu preţuri de 1 milion de dolari sau modele Tutti frutti de 39.000 de dolari, vor contribui la creşterea cifrei de afaceri a companiei cu 30% , în 2011, spun reprezentanţii Hublot

Pe măsură ce femeile au început să vadă achiziţionarea unui ceas scump ca pe o investiţie casele orolgere au început la rândul lor să se concentreze mai mult spre acest segment. Omega a lansat anul trecut ceasurile Ladymatic care s-au vândut cu 42.700 de dolari, în timp ce Patek Philippe vinde anul acesta un cronograf pentru doamne, realizat din aur roz, pentru preţul de 478.000 de dolari