Ceasuri & Bijuterii

Ceasurile descopera internetul

29 oct 2009 52 afişări
Din aceeaşi categorie
Ceasurile descopera internetul

Daca nu cu mult timp in urma brandurile de lux nu prea isi bateau capul cu internetul, mizand pe experienta secolelor de servicii personalizate cu care isi rasfata clientii, in ultima vreme nume mari (precum Boucheron, Cartier sau Faberge) au declarat sus si tare ca se bazeaza enorm pe website-uri pentru a-si populariza si vinde colectiile.

Printre retailerii romani de ceasuri, deocamdata nu se poate spune ca internetul este o prioritate chiar asa de mare, dar sunt semne bune si aici. De pilda, Horologivm, monobrand boutique Maurice Lacroix si centru de ceasuri preowned, a lansat recent www.horologivm.ro, un website care se remarca prin usurinta cu care se incarca, prin claritatea informatiilor si modul logic si disciplinat in care sunt dispuse si prezentate diversele capitole. Tonul este prietenos si face navigarea mult mai simpla, iar un element care probabil va prinde este posibilitatea de a schita in cateva cuvinte profilul ceasului ideal, iar cei de la Horologivm promit sa raspunda cu sfaturi, amanunte si modele care ar fi de interes.

Website-ul e organizat in sase mari capitole: laboratorul Horologivm, unde se efectueaza reparatii pentru ceasurile elvetiene de lux, monobrandul boutique Maurice Lacroix, divizia Swiss Watches (cu cele doua branduri pe care le mai reprezinta firma - Aerowatch si Traser), divizia preowned, Diamandis (singurul laborator independent de expertizare a diamantelor) si SuperParts (piese de schimb si unelte pentru ceasornicari).

In curand, se pare ca pe website vor aparea mai multe informatii despre tot ce inseamna mecanisme orologere.