Ceasuri & Bijuterii

Ceasurile descopera internetul

Daca nu cu mult timp in urma brandurile de lux nu prea isibateau capul cu internetul, mizand pe experienta secolelor deservicii personalizate cu care isi rasfata clientii, in ultimavreme nume mari (precum Boucheron, Cartier sau Faberge) au declaratsus si tare ca se bazeaza enorm pe website-uri pentru a-sipopulariza si vinde colectiile.

Printre retailerii romani de ceasuri, deocamdata nu se poatespune ca internetul este o prioritate chiar asa de mare, dar suntsemne bune si aici. De pilda, Horologivm, monobrand boutiqueMaurice Lacroix si centru de ceasuri preowned, a lansat recentwww.horologivm.ro, un website care se remarca prin usurinta cu carese incarca, prin claritatea informatiilor si modul logic sidisciplinat in care sunt dispuse si prezentate diversele capitole.Tonul este prietenos si face navigarea mult mai simpla, iar unelement care probabil va prinde este posibilitatea de a schita incateva cuvinte profilul ceasului ideal, iar cei de la Horologivmpromit sa raspunda cu sfaturi, amanunte si modele care ar fi deinteres.

Website-ul e organizat in sase mari capitole: laboratorulHorologivm, unde se efectueaza reparatii pentru ceasurile elvetienede lux, monobrandul boutique Maurice Lacroix, divizia Swiss Watches(cu cele doua branduri pe care le mai reprezinta firma - Aerowatchsi Traser), divizia preowned, Diamandis (singurul laboratorindependent de expertizare a diamantelor) si SuperParts (piese deschimb si unelte pentru ceasornicari).

In curand, se pare ca pe website vor aparea mai multe informatiidespre tot ce inseamna mecanisme orologere.

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.