Ceasuri & Bijuterii

Care este noul erou OMEGA după agentul 007?

03 nov 2015 1019 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Lindy Hemming are 67 de ani, este din Ţara Galilor şi deşi numele său este mai degrabă o nişă în lumea designului vestimentar, ideile sale au creat obsesii. Ea este omul de Oscar care i-a îmbrăcat pe legendarii Batman, în trilogia semnată de Christopher Nolan, şi pe James Bond, cel mai cunoscut agent secret din toate timpurile. Dacă pentru Batman a desenat pelerina absolut senzaţională, pentru James Bond, în urmă cu 20 de ani, Lindy Hemming a găsit accesoriul perfect, un gadget atât de complicat încât i-ar stârni invidia şi meticulosului Q, inventatorul genial din celebra serie. Este vorba despre un ceas OMEGA, accesoriul care se iveşte de sub cămaşa  agentului în ultimele 7 „episoade“ şi care-şi va face apariţia din nou anul acesta, în Spectre, ultimul film din seria 007. Întrebarea care se ridică acum pentru OMEGA este care va fi următorul erou, acel erou care ar putea să depăşească genialul feeling a lui Lindy Hemming?

„Trăim într-o lume care se schimbă rapid, în care se fac treceri rapide de la o pasiune la alta, de la un subiect la altul“, mărturiseşte Ray­nald Aeschl­i­mann, vicepreşe­dintele şi directorul intenaţional de vânzări, retail şi distribuţie al OMEGA pentru După Afaceri Premium.

Brandul elveţian se poziţionează pe segmentul înalt de preţuri şi face parte din grupul Swatch, cel mai mare jucător din industria ceasurilor, având un portofoliu extins de branduri pe aproape toate palierele de preţ. Printre acestea se numără Breguet, Harry Winston, Blancpain sau Glashütte Original.

Pentru OMEGA parteneriatul cu James Bond semnat acum 20 de ani a fost cu siguranţă o carte câştigătoare. OMEGA a fost la mâna agentului când se lupta cu mogulii media care doreau să işte conflicte apocaliptice între China şi Anglia, când foşti agenţi KGB transformaţi în terorişti plănuiau să detoneze arme nucleare, dar şi în misiuni mai glamour cum ar fi o seară de poker spectaculoasă.

„Colaborarea a început în urmă cu 20 de ani şi încă suntem foarte pasionaţi de evoluţia noastră comună. În mod cert ceea ce câştigăm noi din acest parteneriat este echivalent cu ceea ce câştigă ei.“

Cu cât seria 007 a câştigat în notorietate, şi accesoriile care l-au însoţit pe agentul secret au atins culmi ale popularităţii.

Dar pericolele pândesc la orice colţ deghizate în smartwatch-uri sau în ieftnirea barilului, lucruri care pot avea un impact asupra apetitului de achiziţii extravagante.

Raynald Aeschlimann nu-şi pierde cumpătul.

„Nu cred că noua generaţie poate compara ceasurile OMEGA cu dispozitivele conectate. Vom rămâne mereu un brand de ceasuri aspiraţional.“

Cetăţean elveţian, licenţiat în economie şi cu un MBA la Universitatea din St. Gallen, Aeschlimann a devenit membru al conducerii extinse a Swatch în 2013, iar din 2001 ocupă funcţia de vicepreşedinte şi director internaţional de vânzări, retail şi distribuţie pentru OMEGA. Aeschlimann lucrează pentru OMEGA din 1996, prima funcţie ocupată fiind cea de marketing project manager.

Care este totuşi strategia personală pe care o aplică Aeschlimann astfel încât să nu rămână în urmă cu toată această lume care nu cunoaşte alt ritm decât fast-forward?

„Sunt în permanenţă conectat la ştiri şi tendinţe prin vizitarea şi explorarea de noi ţări“, spune reprezentantul OMEGA, care a mai menţionat că şi România se află pe lista sa de destinaţii.

Din explorările sale, Aeschlimann nu pare că a identificat un nou super-erou cu care brandul orolger elveţian

s-ar putea alătura mai departe, noul James Bond pentru o nouă generaţie. Sau cel puţin nu un supererou capabil să dezamorseze bombe nucleare şi să iasă cu viaţă din înfruntări care ar ridica probleme şi pentru Leonidas şi cei 300 de bravi spartani.

„Orice om care ajunge să iubească OMEGA este eroul nostru.“

Dincolo de marketing, fraza lui Aeschlimann are un sâmbure de adevăr în contextul în care pentru a ajunge să dobândeşti un instrument OMEGA este necesar să treci prin anumite probe de foc cât se poate de reale.

Poate chiar aceasta este liga eroilor ade­văraţi.