Arts & Design

Pe locuri, fiţi gata… cumpăraţi!

24 mar 2011 228 afişări de Ioana Mitu, Negoita Anca Maria
Din aceeaşi categorie

Nu ştim dacă s-a terminat sau nu criza în Capitală, însă luna aceasta în Bucureşti s-au deschis cel puţin patru noi spaţii pentru shopping. Bucureştenii s-au pregătit deja financiar şi psihic pentru cum­părături în H&M sau Gucci, în buticuri multibrand sau galerii fashion de malluri. Iar cei mai comozi pot chiar să-şi comande haine acasă.
Magazinele H&M, care se lasă aşteptate de întreaga Capitală de mai bine de un an, şi-au deschis săptămâna aceasta uşile pentru a lăsa să intre valuri de fashionistas care nu vor mai fi nevoiţi să călătorească pentru a avea acces la colecţiile de sezon ale brandului suedez.

H&M se va găsi în Băneasa Shopping City, Plaza România, Bucureşti Mall, Afi Co­tro­ceni şi în magazinul Unirea. Vizavi de H&M din Afi Co­tro­ceni s-a lansat, tot săptă­­mâna aceata, People's Fashion Gallery, care atrage atenţia încă de la intrare prin vitrina sa în stil Jackson Pollock, realizată special pentru deschidere. Magazinul exista deja, însă a făcut loc şi pentru noile colecţii de primăvară - vară ale designerilor Florin Dobre, Corina Vladescu, Iris Şerban, Anca şi Silvia Negulescu, alături de brandurile internaţionale deja prezente No Name Athens, Harmont & Blaine, Ed Hardy, Hunter şi Achilleas. "Sperăm că noile colecţii de designer din magazin ne vor aduce creşterea veniturilor cu 50 %", spun reprezentanţii People's Fashion Gallery. Odată cu lansarea acestor linii magazinul ţinteşte şi un target de clienţi care vizitau mai puţin mallurile însă sunt clienţi fideli ai showroomurilor de designer.

Cel mai nou serviciu de lux din Bucureşti aduce însă moda chiar în casele clienţilor. Astfel, un croitor vă vizitează acasă, vă ia măsurile, preferinţele de culori şi materiale... pentru ca la numai câteva zile după să revină cu o cămaşă personalizată sau, cum spun italienii, su misura. Cămăşile personalizate poartă numele Sarti e Camiciai, după o familie cu tradiţie din Florenţa care, pe lângă croitoria personalizată, se mai ocupă şi cu producerea vinurilor rare şi cu manufacturarea pantofilor de lux. Materialele din care sunt realizate cămăşile, de la ţesătură până la nasturi, sunt 100% naturale, fabricate în Europa, iar stilul cămăşilor combină croiala italienească cu elemente din cusăturile britanice. Showroomul brandului se află momentan pe strada Argentina.

De curând s-a lansat şi Royal Men Boutique de pe B-dul Libertăţii, un magazin dedicat în exclusivitate bărbaţilor. Creat după un concept exclusivist multibrand, acesta combină articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii de la branduri ca Artioli, Harris, Santandrea, Scuderi, Cantarelli, Herno, Bilancioni, Fray, Finamore, PT01 & PT05 şi altele. S-a dorit promovarea unor mărci italieneşti mai puţin cunoscute la noi, dar cu tradiţie. S-au urmărit croiala şi stilul pur italian, spune Daniela Chiriţă, general manager al Royal Men Boutique.

"Preţurile sunt aliniate nivelului de lux impus de concept store. În acest sens trebuie menţionate serviciile de consiliere, flexibilitate, su misura şi chiar servicii door-to-door când sunt solicitate", continuă aceasta.
Tot în martie a avut loc şi una dintre cele mai importante lansări din lumea fashion. Gucci a deschis primul magazin din Bucureşti la parterul hotelului Hilton. Iar până la sfârşitul lunii, un alt brand de lux îşi va primi clienţii de la Bucureşti în mod oficial. Emporio Armani de pe Calea Victoriei se lansează cu colecţia de primăvară-vară 2011.