Arts & Design

Fashionable, în ediţie limitată

22 iul 2011 240 afişări de Negoita Anca Maria
Din aceeaşi categorie

"Canyon se concentrează foarte mult pe designul produselor sale, fără să facă niciun compromis în ceea ce priveşte calitatea acestora. Astfel, oferim clienţilor produse care se diferenţiază, care atrag atenţia şi vorbesc de la sine", spune Geert van Dijk, VP, sales & marketing Canyon.

Canyon este un brand de electronice şi periferice care se adresează mai ales unui public tânăr şi dinamic. Colecţiile de gadgeturi sunt nu doar funcţionale, ci şi cât se poate de fashionable. Fondat în 2003, acesta este unul dintre brandurile globale care au crescut cel mai repede în industria sa în Asia, EMEA şi America de Sud.

"Acum vindem în 62 de ţări din toată lumea. Pentru noi, România şi Bulgaria sunt nişte pieţe importante care încep să fie mult mai deschise la idei noi. Cred că încep să aibă mai mult stil, că mentalităţile se schimbă, că oamenii au mai multă carismă. Colecţia Grafitti a fost un succes în România, aşa că ne aşteptăm ca şi aceste noi serii să fie primite la fel de bine", spune Geert van Dijk. Graffitti, prima ediţie limitată Canyon, a fost lansată în 2010. Accesoriile pentru calculator sau laptop au avut modele graffiti şi nume inspirate din diverse scheme de skate­boarding.

"Ne aşteptăm să vindem 30-40.000 de piese din aceste noi ediţii limitate în România, după ce am vândut 200.000 de piese din colecţia Graffitti", spune Van Dijk, care anunţă pentru septembrie lansarea unei noi colecţii inspirate de fenomenul X-Ray.

Produsele sunt disponibile în maga­zinele partenerilor Asbis România. Rising Sun se va găsi în exclusivitate în maga­zinele Domo până la sfârşitul lunii octom­brie. Un mouse optic Stripes costă 52 de lei, o pereche de căşti între 75 şi 110 lei, iar un sticker pentru notebook 36 de lei.