După Afaceri

A apărut noul număr din După Afaceri Premium. Vă invităm în căutare de necunoscut

Zilele trecute, un prieten mi-a transmis foarte serios că nu vrea să mai cunoască oameni noi. Are deja 30 de ani (se apropie chiar de 31) şi crede că toţi oamenii de care avea nevoie în viaţa lui sunt deja acolo. Nu mai are energie pentru amabilităţi de început, dar nici nevoie de cunoştinţe noi. Şi-a umplut, cum s-ar zice, agenda cu contacte. Doar că în această eră a telefoanelor deştepte şi a internetului, agendele sunt digitale şi infinite.

Am râs iniţial când l-am auzit pentru că am perceput afirmaţia ca pe o glumă. Tipică lui, un IT-ist cu aere de antisocial. Când mi-am dat seama că vorbeşte într-o oarecare măsură serios, m-am pus pe despicat firul în patru(zeci). Pentru mine, o extrovertită, curioasă peste măsură, a cunoaşte oameni noi este un must. Este la fel de necesar ca cititul sau călătoritul. Mă hrănesc cu poveştile oamenilor. Cu experienţele lor. Mă bucur de reuşitele lor. Nu cred că mă voi sătura vreodată de oameni. Noi sau vechi.

Şi pornind de la asta, m-am gândit ca la început de an să aducem ceva feţe noi şi în După Afaceri Premium. Unele poate nu sunt chiar necunoscute, dar vin cu idei şi cu sfaturi noi. Spre exemplu, whisk(e)y-ul este o băutură despre care s-a vorbit sute de ani şi despre care s-au scris mii de cărţi. Şi totuşi, eu acum am aflat care este diferenţa dintre whisky şi whiskey. Nu, nu este o greşeală de scriere. Ba poate chiar este doar un stil de scriere.

Tot acum, de la oameni noi, am aflat şi că se poartă restaurantele cât mai mici. Unii le-ar cataloga drept neîncăpătoare. Alţii le-ar numi cozy, primitoare. Nevoia de spaţiu s-a transformat în nevoie de intimitate, tot în era internetului şi a social media. În era când ne scriem pe whatsapp sau maxim să ne auzim la telefon, intimitatea capătă alte valenţe.

Şi, pentru că în final, ne întoarcem la oameni, tot în această ediţie am decis să aducem în prim plan câţiva oameni care creionează noua scenă a luxului local. Noua generaţie. Şase oameni din domenii diferite şi totuşi interconectate de ideea de frumos.

Şi, ca să închei într-o notă pozitivă, pentru că februarie este pentru mulţi luna iubirii (pe 14 februarie e Valentine’s day, în caz că cineva a uitat), sezonul acesta se poartă roşul. Cât mai romantic, cât mai pasional. Mai ales la domni. Iar pentru doamne, măcar de pe buze să nu lipsească.

În rest, să fie Valentine’s day în fiecare zi!

Cristina Roşca este Editor-şef După Afaceri Premium

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.