După Afaceri Premium - martie 2020

 

Ce puteţi citi în cel mai nou număr din După Afaceri Premium:

• Când drumurile de business se închid pentru a-i direcţiona către cele de vacanţă, şefi ai unora dintre cele mai mari companii locale aleg să-şi poarte paşii către destinaţii rustice de peste tot din România. Care sunt destinaţiile lor preferate?

• Ceramica trece în prezent printr-o revenire spectaculoasă la nivel global, nevoia de deconectare prin reconectarea cu natura, dar şi explorările artistice cu fel şi fel de materiale, reinventând un domeniu vechi de când lumea.

• „Cred că frumuseţea vine din interior. Creaţiile mele nu sunt menite nici să ascundă, nici să mascheze personalitatea celui sau celei care le poartă, ci să o evidenţieze”, este crezul lui Giorgio Armani. Acum, Armani Beauty a deschis la Bucureşti primul magazin monobrand din Europa.

• De cele mai multe ori, ştim ce fac doamnele din business la birou, iar dacă nu ştim, atunci cu siguranţă vedem roadele muncii lor. Ce am vrut noi să ştim e ce fac după ce se termină programul.

• Şi-au pus semnătura de arhitect pe unele dintre cele mai proeminente localuri din Bucureşti, locuri în care se mănâncă dumnezeieşte, iar atmosfera e din acelaşi spectru. Care este povestea arhitecţilor unora dintre cele mai cunoscute restaurante din Bucureşti.

• “Visul e ca în cinci ani să ajungem în The World’s 50 Best”, răspund la unison Răzvan Crişan şi Cătălin Bejenariu, proprietar şi respectiv head-chef al restaurantului Kane din Bucureşti. Ce alte planuri au antreprenorii?

• La origini e braşovean, băiat de munte. A locuit însă o bună perioadă la Londra, iar în 2014 Sebastian Florescu s-a întors acasă şi recent a deschis The Owl Cocktail House, amplasat în inima Bucureştiului. Acum el vrea să deschidă apetitul românilor pentru aceste băuturi „magice”.

• Pentru cei mai mulţi, Sighişoara este o destinaţie de vacanţă. Pentru Sorina şi Cristi Moldovan, Sighişoara nu spune aceeaşi poveste ca pentru majoritatea oamenilor. Ei au deschis aici o pensiune şi au intrat în lumea antreprenoriatului.

• Bibeloul, în accepţiunea de figurină de porţelan, a fost o bună perioadă de timp una dintre puţinele bucurii din interioarele caselor din era comunistă. După 30 de ani de tranziţie, designerii au ştiut să reinventeze această piesă cheie de interior.

• Reportaj de călătorie: Israelul nu e neapărat locul acela care să se regăsească în top pe lista ţărilor în care îţi doreşti să ajungi. Şi totuşi, are el un farmec aparte care te face să te trezeşti în aceeaşi stare pe care ţi-o dă o petrecere la care nu îţi doreai neapărat să mergi, dar care te surprinde aşa de tare că parcă n-ai mai pleca.

• Un automobil clasic, dar şi cu o componentă electrică, sau unul electric şi cu un motor clasic? Segmentul premium al pieţei mizează puternic pe diversificarea portofoliului.

• Cum arată weeknedul perfect pentru Sorin Stoica, co-fondatorul agenţiei de turism Etturia?

 

Mai multe detalii puteţi citi în în cel mai nou număr din După Afaceri Premium.

Comandă Suplimentul După Afaceri Premium mai jos la preţul de 50 de lei, TVA inclus.

Pentru abonamente ZF, vă rugăm contactaţi-ne la adresa de e-mail camelia.botea@m.ro. 

 



Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.