Constructii & Imobiliare

Nordis Group lansează o campanie de promovare a României pe plan internaţional, primul proiect fiind un concurs de fotografie. Imaginile câştigătoare vor fi proiectate în campanii outdoor la New York, Tel Aviv, Londra, Dubai, Paris

Nordis Group lansează o campanie de promovare a...

Autor: Roxana Rosu

04.11.2021, 15:29 428

Dezvoltatorul imobiliar Nordis Group lansează o campanie de promovare a brandului de ţară al României, primul proiect fiind un concurs de fotografie, imaginile câştigătoare urmând să fie proiectate în campanii outdoor pe ecranele digitale în New York, Tel Aviv, Londra, Dubai, Paris, cu ocazia Zilei Naţionale.

Concursul va avea premii de 22.500 euro, premiul cel mare fiind de 10.000 euro. Fotografiile vor fi incluse apoi într-un album, fondurile obţinute fiind direcţionate spre campanii internaţionale pentru promovarea imaginii României.

Scopul concursului RomaniaNOW este să arate frumuseţea şi potenţialul României, iar la el pot participa fotografii amatori sau profesionişti. Juriul internaţional va fi format din experţi în domeniul artistic, printre care actriţa Catrinel Menghia, cunoscută sub numele de Catrinel Marlon, şi reprezentanţi ai Condé Nast şi National Geographic.

„Am creionat RomaniaNOW cu intenţia de a promova frumuseţile ţării, business-uri, branduri, personalităţi româneşti şi poveşti de succes. Concursul de fotografie stă la baza unei campanii ample de brand de ţară, care va oferi expunere internaţională. Anul viitor ne propunem să repetăm acest model de iniţiativă pentru alte campanii de promovare a valorilor României din domenii variate”, a povestit Emanuel Poştoacă, Fondator şi Preşedinte Nordis Group, despre RomaniaNOW.

Valoarea totală alocată de către Nordis Group acţiunilor desfăşurate anul acesta sub umbrela RomaniaNOW este de 300.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO