Constructii & Imobiliare

Hotelul Courtyard din Floreasca vrea 65% grad de ocupare în 2020 faţă de 40% în trei luni de funcţionare anul trecut

Hotelul Courtyard din Floreasca vrea 65% grad de ocupare...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

18.02.2020, 17:30 280

Hotelul Courtyard Bucharest Floreasca, dezvoltat de grupul lituanian Apex Alliance şi deschis pe 17 octombrie, a avut în cele nici trei luni de funcţionare de anul trecut un grad mediu de ocupare de 40%.

„ Am avut un început de forţă, confirmând astfel semnalele pieţei că era nevoie de un hotel de lanţ în această zonă. Solicitările au avut constanţă, în primele trei luni rezultatele fiind foarte bune mai ales că vorbim de finalul anului. Clienţii noştri sunt oameni de afaceri, antreprenori şi nu numai. Poziţionarea ne recomandă în special ca hotel de business fapt pentru care majoritatea clienţilor din hotel sunt clienţi care vin în Bucureşti cu acest scop. Sunt însă şi din ce în ce mai mulţi clienţi al căror scop de călătorie este să viziteze Bucureştiul”,  a declarat Adrian Adam, general manager Courtyard Bucharest Floreasca. Hotelul a fost deschis după o investiţie de 22,5 milioane de euri şi are 259 de camere. Adrian Adam estima anterior venituri de 5 milioane de euro în 2020 pentru unitate de cazare.

Preţul mediu pentru o noapte de cazare a fost de peste 80 euro anul trecut, iar media şederii s-a apropiat de două nopţi. Cei mai mulţi clienţi ai hotelului sunt aşa numiţii clienţi “corporate” (80%), însă şi segmentul clienţilor din zona leisure a început să crească de la o lună la alta.

„Putem spune că începe să fie o tendinţă şi la noi – destul de populară în străinătate, să-ţi petreci weekendul la hotel. Dacă lucrezi în zonă eşti foarte aproape de birou luni dimineaţa şi, în plus, te bucuri de răsfăţul serviciilor hotelului fără a fi foarte departe de casă. Fie că sărbătoresc ceva special sau doresc un weekend relaxant, experienţa este din ce în ce mai savurată de cupluri”, a mai precizat Adrian Adam.

Pentru anul în curs, reprezentanţii Courtyard Bucharest Floreasca estimează un grad de ocupare de cel puţin 65%, cu vârfuri în mijlocul săptămânii când hotelul se ocupă la capacitate maximă.

Courtyard este cel mai extins brand din categoria Classic Select a portofoliului Marriott. Primul Courtyard a fost deschis în 1983 în Atlanta (SUA). În prezent, sunt peste 1.000 de hoteluri Courtyard în mai mult de 50 de ţări din întreaga lume.  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO