Constructii & Imobiliare

Grupul turc Anchor a investit 26 mil. euro în renovarea celor mai vechi malluri din Bucureşti

Grupul turc Anchor a investit 26 mil. euro în renovarea...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

18.05.2016, 16:31 1055

Anchor Grup, compania turcească “responsabilă” de deschiderea primelor două malluri din Capitală, Bucureşti Mall şi Plaza România, a încheiat procesul de renovare a celor două centre comerciale, în care au fost investiţi 26 de milioane de euro.

În urma modernizării, care a durat aproape doi ani, au fost deschise 23 de magazine noi în mallul Vitan şi 28 în Plaza, iar gradul de ocupare pentru fiecare dintre ele a depăşit 95%.

“Peste 60% din magazine, însumând mai mult de 25.000 de metri pătraţi, au fost relocate şi renovate în ultimii aproape doi ani. Mega Image, Intersport, Koton sunt câteva dintre brandurile care s-au relocat în Bucureşti Mall, iar Adidas şi Samsonite sunt cele din Plaza. De asemenea, H&M, Koton, Colin’s, Mango şi-au dublat suprafeţele pe care le aveau în Bucureşti Mall la începutul procesului de renovare, în timp ce WorldClass şi-a mărit substanţial spaţiul deţinut în Plaza România”, spune Iuliana Ghimpu, leasing manager la Anchor Grup.

Valoarea totală a investiţiilor efectuate până în prezent de Anchor Grup în România se ridică la peste 350 de milioane de euro.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO