Constructii & Imobiliare

CNAIR: 20 de oferte pentru construcţia primelor două tronsoane din Drumul Expres Craiova-Piteşti

CNAIR: 20 de oferte pentru construcţia primelor două...

Autor: Dan Straut, Mediafax

24.10.2017, 14:02 894

Potrivit CNAIR, pentru primul tronson al Drumului Expres Craiova-Piteşti au depus oferte 6 operatori economici, după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AŞ
2. Astaldi SpA
3. Asocierea Construcţii Erbaşu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
4. Asocierea Secol Societa Edile Costruzioni e Lavori SA - Secol Romania SRL
5. Tirrena Scavi SpA
6. Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL

„Acest tronson va avea o lungime de 17 km, o valoare estimată de 479,8 milioane de lei, fără TVA, şi ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova şi limita judeţului Dolj. Acesta va traversa teritoriile administrative ale localităţilor Craiova, Gherceşti, Pieleşti şi Robăneşti. Durata contractului este de 96 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 24 de luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie”, menţionează CNAIR.

Pentru Tronsonul 2 Lotul 1 din viitorul Drum Expres au depus oferte un număr de 8 operatori economici după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AŞ
2. Astaldi SpA
3. Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA
4. Constructii SA
5. Asocierea Construcţii Erbaşu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
6. Itinera SpA
7. Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL
8. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali

„Valoarea estimată, fără TVA, este de 671,3 milioane de lei. Durata contractului este de 96 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 24 de luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie”, mai arată CNAIR.

Pentru Tronsonul 2, Lotul 2 au depus oferte un număr de 6 operatori economici, după cum urmează:
1. Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
2. Societa Italiana per Condotte d'Acqua SpA
3. Asocierea Construcţii Erbaşu SA - Vahostav SK as - Trameco SA
4. Itinera SpA
5. Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL
6. Asocierea Tirrena Scavi SpA - Toto SpA Costruzioni Generali.

„Valoarea estimată, fără TVA, este de 804,9 milioane de lei. Durata contractului este de 96 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 24 de luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie”, menţionează CNAIR.

Astfel, cel de al doilea tronson, format din cele două loturi, va avea o lungime de 39,85 de km, va costa 1,47 miliarde de lei, fără TVA, şi urmează să fie construit între limita judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş. Cel de al doilea tronson va traversa teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare.

CNAIR reaminteşte că marţi, 24 octombrie 2017, la ora 16.00 se va încheia şi termenul-limită de depunere a ofertelor pentru contractele destinate proiectării şi execuţiei ultimelor două tronsoane ale aceluiaşi drum expres.

Întregul proiect Craiova-Piteşti, are o lungime de aproximativ 121 de kilometri şi o valoare estimată de 3,7 miliarde de lei, fără TVA, şi va fi finanţat din POIM 2014-2020.

Tronsonul 3, cu o lungime de 31,75 km, va fi construit între km 57+550 şi km 89+300 şi va avea o valoare de 904,8 milioane de lei, fără TVA. Cuprins între intersecţia cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina şi limita dintre judeţele Olt şi Argeş, Tronsonul 3 al Drumului Expres Craiova-Piteşti va tranzita localităţile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optaşi, Tatuleşti şi Coloneşti.

Tronsonul 4, cu o lungime de 31,81kilometri, va fi construit între limita administrativă dintre judeţele Olt şi Argeş şi intersecţia cu Autostrada A1 Bucureşti-Piteşti, tranzitând localităţile Lunca Corbului, Albota, Costeşti, Bradu, Suseni şi Oarja. Valoarea estimată a Tronsonului 4 este de 909,6 milioane de lei, fără TVA.

Drumul Expres Craiova-Piteşti va avea 4 benzi de circulaţie (două benzi pe sens) şi va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud-Vest a României la Coridorul IV Pan European, mai arată CNAIR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO