Companii

ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti. Elena Bufnilă, director de marketing Grup Şerban: Brandurile româneşti pot fi dezvoltate, antreprenorii au creativitate

Elena Bufnilă, Grup Şerban: Ne confruntăm cu partea de deficit de angajaţi specializaţi, dar le oferim beneficii, salarii să-i păstrăm

Elena Bufnilă, Grup Şerban: Ne confruntăm cu partea de deficit de angajaţi specializaţi, dar le oferim beneficii, salarii să-i păstrăm

Autor: Georgiana Mihalache

03.12.2019, 20:20 405

Grupul din agribusiness Şerban din judeţul Bacău, deţinut de antreprenorul român Nicolae Şerban, a apărut pe piaţă în urmă cu 25 de ani, în 1994, având ca specializare doar partea de panificaţie. În prezent, după câteva procese de rebranding, grupul a ajuns să activeze în şase domenii de activitate şi investeşte în marketing pentru a se dezvolta.

„Nu am apelat la o agenţie de branding la început. Brandul Grup Şer­ban este format de mult timp. În 2013 am schimbat magazinele din Oneşti pe care le-am rebranduit, au devenit Bă­căniile Şerban pentru a avea un spaţiu mai mare pentru produse, dar şi să fidelizăm clienţii“, a spus Elena Bufnilă, director de marketing Grup Şerban.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO