Companii

ZF organizează luni conferinţa ZF Malluri & centre Comerciale ’19

ZF organizează luni conferinţa ZF Malluri & centre...

Autor: Bogdan Alecu

04.10.2019, 00:05 336
Creşterea economică, alături de scă­derea şomajului din ultimii ani, a determinat un avans al veniturilor şi implicit majorarea puterii de cumpărare, motiv pentru care dezvoltatorii au extins planurile pentru noi centre comerciale.

În cadrul conferinţei „ZF Malluri & centre comerciale ’19“ cei mai importanţi dez­voltatori din piaţa centrelor comer­ciale vor prezenta planurile lor de expansiune şi către ce oraşe se vor îndrepta.

Printre speakerii prezenţi în cadrul evenimentului se numără Oana Dia­conescu, head of leasing, IULIUS Town, cel mai mare proiect mixt lansat în ultimul an, Maria Crăciun, center manager, Veranda, mallul de lângă Obor din Bu­cureşti, Andreea Doncea - key account manager retail & hospitality, Sig­nify CEE, compania care oferă soluţii de iluminat, şi consultanţii Carmen Ravon, head of retail leasing în cadrul companiei de consultanţă imobiliară CBRE, şi Venera Munjev, senior associate retail agency, Colliers International.

Patru noi malluri sunt aşteptate până la finalul acestui an în Sibiu, Craiova şi Zalău, dar şi în Baloteşti, în timp ce celelalte cinci noi investiţii vor fi gata în prima parte a anului viitor, potrivit datelor CBRE.

Printre cele mai aşteptate din acest an se numără Prime Kapital din Baloteşti, primul de acest gen în zona rezidenţială din nordul Capitalei, în timp ce la Sibiu cei de la NEPI-Rockcastle vor deschide primul proiect de acest tip.

Ultimul mall deschis în Bucureşti este ParkLake, în 2016, însă până acum nu există niciun plan concret pentru un altul. Cele mai mari şanse le-ar avea viitorul proiect de la Casa Radio, pentru care AFI este în discuţii, însă nu a fost semnat nimic concret care să anunţe o viitoare investiţie acolo.

Spre deosebire de piaţa mallurilor de până acum unde centrele se concentrau pe spaţiile de retail, pe magazine, viitoarele centre vor miza tot mai mult pe petrecerea timpului liber, pentru a atrage şi „reţine“ cât mai mult clienţii în mall.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO