Companii

ZF Live. Radu Timiş jr., CEO al CrisTim: Exportul are un potenţial foarte mare de creştere. Trebuie să trecem de la vânzarea către comunităţi de români la a ne impune brandul în supermarketurile din străinătate

Radu Timiş jr. CEO al CrisTim: La noi procesul decizional este foarte simplu şi asta ne ajută în lupta cu multinaţionalele.

Radu Timiş jr. CEO al CrisTim: La noi procesul decizional este foarte simplu şi asta ne ajută în lupta cu multinaţionalele.

Autor: Iulian Tenchiu

18.12.2019, 18:35 300

CrisTim, una dintre cele mai mari companii antreprenoriale din industria alimentară, exportă 15% din producţie, în special către pieţele unde se află comunităţi de români, iar cifra de afaceri la export trece de 17 mil. euro în prezent.

Ambiţia lui Radu Timiş jr., numit în octombrie 2019 CEO al grupului fondat de părinţii săi Radu şi Cristina Timiş, este de a creşte prezenţa brandului românesc pe pieţele externe, acolo unde spune că CrisTim este deja cel mai mare exportator de produse de carne procesate din România.

„Cifra de afaceri la export este de aproape 17 milioane de euro. Trimitem către comunităţile de români din străinătate, aici fiind vorba mai ales de Anglia, Germania, Spania, dar şi către alte pieţe cu consumatori etnici maghiari sau polonezi. Aceşti consumatori ni se aseamănă din punct de vedere al gustului şi produselor“, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF LIVE Radu Timiş jr., CEO al CrisTim.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO