Caută doar în titlu
Companii

ZF Live. Irina Filip, Cream Land Teleorman, producătorul îngheţatei Cremola. Revolta unui producător român: Atitudinea departamentelor de achiziţii ale retailerilor faţă de producător este cea a jupânului de pe moşie căruia i-a bătut cerşetorul la poartă

„Aş vrea să ştiu de ce nu este loc pe rafturile magazinelor Mega Image, Carrefour şi Auchan pentru un brand produs în România.“

Irina Filip, fondatoarea companiei Cream Land din comuna Nanov, judeţul Teleorman, care a investit 2,2 milioane de euro într-o fabrică de îngheţată sub brandul Cremola, susţine că marile reţele de retail îi resping pe producătorii locali, deşi ele ar avea un rol decisiv în încurajarea producţiei locale în zona de agrobusiness.

„Atitudinea oamenilor din departa­mentele de achiziţii faţă de producător este atitudinea jupânului de pe moşie căruia i-a bătut cerşetorul la poartă. Firma mea asigură locuri de muncă, fructificarea muncii unor fermieri şi, cu toate acestea, eu stau şi plâng în pumni, în timp ce niciun retailer nu poate să îmi spună că produsele mele nu sunt bune. Aş vrea să ştiu de ce nu este loc pe rafturile magazinelor Mega Image, Carrefour şi Auchan pentru un brand produs în România, care vine cu cele mai bune produse care se pot fabrica“, a declarat Irina Filip în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Antreprenoarea afirmă că, de multe ori, departamentele de achiziţii ale marilor reţele de retail îi ignoră solicitările de listare a produselor.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.