Companii

ZF Live. Irina Filip, Cream Land Teleorman, producătorul îngheţatei Cremola. Revolta unui producător român: Atitudinea departamentelor de achiziţii ale retailerilor faţă de producător este cea a jupânului de pe moşie căruia i-a bătut cerşetorul la poartă

Irina Filip, Cream Land din comuna Nanov, judeţul Teleorman: De un an, de când fabrica este funcţională, eu nu fac altceva decât să port discuţii nesfârşite cu departamentele de achiziţii ale marilor noastre reţele de retail. Discuţii nesfârşite care, de multe ori, sunt monologuri. Nu mi se răspunde la emailuri, nu mi se răspunde la telefon. La început nu am crezut că retailerii descurajează în mod deliberat listarea producătorilor români, dar acum încep să îmi pun foarte serios această problemă.

Irina Filip, Cream Land din comuna Nanov, judeţul Teleorman: De un an, de când fabrica este funcţională, eu nu fac altceva decât să port discuţii nesfârşite cu departamentele de achiziţii ale marilor noastre reţele de retail. Discuţii nesfârşite care, de multe ori, sunt monologuri. Nu mi se răspunde la emailuri, nu mi se răspunde la telefon. La început nu am crezut că retailerii descurajează în mod deliberat listarea producătorilor români, dar acum încep să îmi pun foarte serios această problemă.

Autor: Ramona Cornea

08.10.2019, 00:00 2723

„Aş vrea să ştiu de ce nu este loc pe rafturile magazinelor Mega Image, Carrefour şi Auchan pentru un brand produs în România.“

Irina Filip, fondatoarea companiei Cream Land din comuna Nanov, judeţul Teleorman, care a investit 2,2 milioane de euro într-o fabrică de îngheţată sub brandul Cremola, susţine că marile reţele de retail îi resping pe producătorii locali, deşi ele ar avea un rol decisiv în încurajarea producţiei locale în zona de agrobusiness.

„Atitudinea oamenilor din departa­mentele de achiziţii faţă de producător este atitudinea jupânului de pe moşie căruia i-a bătut cerşetorul la poartă. Firma mea asigură locuri de muncă, fructificarea muncii unor fermieri şi, cu toate acestea, eu stau şi plâng în pumni, în timp ce niciun retailer nu poate să îmi spună că produsele mele nu sunt bune. Aş vrea să ştiu de ce nu este loc pe rafturile magazinelor Mega Image, Carrefour şi Auchan pentru un brand produs în România, care vine cu cele mai bune produse care se pot fabrica“, a declarat Irina Filip în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Antreprenoarea afirmă că, de multe ori, departamentele de achiziţii ale marilor reţele de retail îi ignoră solicitările de listare a produselor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO