Irina Filip, fondatoarea companiei Cream Land din comuna Nanov, judeţul Teleorman, care a investit 2,2 milioane de euro într-o fabrică de îngheţată sub brandul Cremola, susţine că marile reţele de retail îi resping pe producătorii locali, deşi ele ar avea un rol decisiv în încurajarea producţiei locale în zona de agrobusiness.
„Atitudinea oamenilor din departaÂmentele de achiziÅ£ii faţă de producător este atitudinea jupânului de pe moÅŸie căruia i-a bătut cerÅŸetorul la poartă. Firma mea asigură locuri de muncă, fructificarea muncii unor fermieri ÅŸi, cu toate acestea, eu stau ÅŸi plâng în pumni, în timp ce niciun retailer nu poate să îmi spună că produsele mele nu sunt bune. AÅŸ vrea să ÅŸtiu de ce nu este loc pe rafturile magazinelor Mega Image, Carrefour ÅŸi Auchan pentru un brand produs în România, care vine cu cele mai bune produse care se pot fabrica“, a declarat Irina Filip în cadrul emisiunii de business ZF Live.
Antreprenoarea afirmă că, de multe ori, departamentele de achiziţii ale marilor reţele de retail îi ignoră solicitările de listare a produselor.